اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه همزمان با دهه کرامت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس گفت: چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با دهه کرامت، ۳۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه، ۳۰۰ بسته هیات کریم اهل بیت و تعدادی هم توسط پایگاه‌های مقاومت در روز میلاد امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه همزمان با دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سرهنگ عابدین داغمه‌چی در رزمایش کمک مومنانه شهرستان چالوس اظهار کرد: چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با دهه کرامت، ۳۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه، ۳۰۰ بسته هیات کریم اهل بیت و تعدادی هم توسط پایگاه‌های مقاومت در روز میلاد امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه در ۳ مرحله اول تعداد ۳۵۰۰ بسته به ارزش ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به همت خیران، فرماندهان پایگاه مقاومت و حوزه‌ها، هیأت‌های مذهبی، سازمان های مردم نهاد و بسیجیان و مردم تهیه و توزیع شد.

همچنین سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز طی سخنانی  اظهار کرد: قدرتی که در مقابل دشمن داریم به واسطه خون شهدا است و سپاه برای حفظ و ادامه اقتدار و عزتی که شهدا برایمان به جا گذاشته باید ملجا باشیم تا بتوانیم مرجع باشیم و همچنین بین و پشتیبان مردم باشیم.


وی افتخار سپاه را وصل بودن  به مردم دانست و افزود: افتخار سپاه وصل به مردم و پشتوانه مردم است و امروز وظیفه سپاه مردم‌داری، مردم یاری و مردم نوازی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به پیروی سپاه از ندای حکیمانه مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: سپاه شهرستان چالوس با کمک مردم ، بسیجیان، ائمه جماعات، هیأت‌های مذهبی و نهادهای حمایتی کمک بسیار خوبی تا به امروز طی چهار مرحله جمع آوری و به دست نیازمندان رسانده است.

 

مسلمی بیان کرد: به همه فرماندهان توصیه کردم که برای رفع مشکل مردم منتظر اجازه از بنده نباشند و با تمام امکانات در جهت یاری رساندن و رفع مشکلات مردم پیشی گرفته اقدامات لازم را انجام دهید چون سپاه متعلق به مردم و در دل مردم جای دارد.

وی یادآور شد: رفتار انقلابی و جهادی سپاه و همچنین عملکرد پاسداران باید از جنس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی باشد و اگر خدای نکرده از این موضوع فاصله بگیرند روز افول و گوشه‌گیری سپاه است.

فرمانده سپاه کربلا بسیج را یک ظرفیت بالقوه دانست و افزود: وظایف ذاتی ما و بسیجیان در کنار مسائل دفاعی و امنیتی محرومیت‌زدایی است که انشالله با به خدمت گرفتن تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج در این راستا جهت برطرف کردن مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

مسلمی به ارتباط نزدیک با ائمه جماعات تاکید کرد و گفت: امام جماعات نماینده هستند، فاصله سپاه و ائمه جماعات باید به نقطه صفر برسد، امروز امام جمعه تقویت نهاد رهبری و ما سرباز ولایت هستیم.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول