اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

2 آلاله خان طومان مهمان حرم رضوی/ بازگشت شهیدان خان‌طومان اواخر هفته به مازندران + تصاویر

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از 50 ماه دوری به استان مازندران اواخر هفته به مازندران برخواهند گشت.

2 آلاله خان طومان مهمان حرم رضوی/ بازگشت شهیدان خان‌طومان اواخر هفته به مازندران + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری؛ خبر برگشت دو آلاله به وطن چند روزی است که دل‌های رهروان این شهدا را شاد کرده است، آنها منزل به منزل به خانه می‌رسند و نهایتا به خانه ابدی بدرقه خواهند شد.

پپکر دو شهید مدافع حرم بعد از چهار سال از کربلای خان‌طومان  در حرم مطهری رضوی طواف داده شد و پدر و مادر و شهید علی جمشیدی به همراه پدر و مادر، همسر و فرزند شهید مدافع حرم سعید کمالی غربت چهارساله را در کنار غریب‌الغربا در دهه کرامت به وصال رساندند.

 

 

 

 

 

سرهنگ بهرام سبک‌ملک، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت یاد امام و شهدا و بویژه شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از ۵۰ ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب بی‌قرار همه دلدادگان و به خصوص خانواده دو شهید عزیز مدافع حرم دانست.

 

وی با اشاره به این مهم که این دو شهید عزیز هم اکنون مهمان امام رضا (ع) هستند و تا اواخر هفته به مازندران برخواهند گشت، گفت: بازگشت این دو شهید عزیز سبب پاکسازی دل‌ها از آلودگی‌ها دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت طلبی در جامعه شده و بداخلاقی‌های موجود را از جامعه پاک می‌کند.

 

 

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با تاکید بر اینکه شهدا نور هستند و سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم، بیان کرد: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال بوده و در نزد خداوند بهترین روزی ها برایشان رقم خورده است و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها شده است.

سبک‌ملک با تصریح اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم خان‌طومان مراسم برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است، افزود: مراسم استقبال از دو شهید عزیز در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به صورت سازمانی و با حضور پاسداران روز یک‌شنبه هفته آتی مورخه ۱۵ تیر و مراسم شب وداع با حضور مردم شهید پرور استان مازندران بعد از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس در کنار ۸ شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور در روز دوشنبه هفته آتی مورخه ۱۶ تیر به دست مردم غیور مازندران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول