اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عضویت شهرداری گرگان در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی

شهردار گرگان از عضویت گرگان در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی خبر داد و گفت: تهران و تبریز نیز از ایران به عضویت این اتحادیه در آمدند.

عضویت شهرداری گرگان در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود از عضویت گرگان در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی خبر داد و اظهار کرد: «یو سی ال جی» یک سازمان جهانی است که مخفف شهرها و شهرداری‌های متحد است و این سازمان بیش از 190 عضو دارد که از همه قاره‌های جهان هستند.
وی تاکید کرد: اهداف این سازمان این است که شبکه‌ای از شهرهای جهان ایجاد کند که توسعه پایدار را در وسعت محلی پیگیری می‌کند و از طریق آموزش یا برگزاری مسابقات در این مسیر حرکت می‌کند.
شهردار گرگان گفت: از کشور ایران تهران، تبریز و گرگان عضو این مجموعه هستند و عضویت در این مجموعه برای شهرداری گرگان یک دستاورد تاریخی است.
دادبود بیان کرد: شهرداری گرگان این ظرفیت را دارد که در عرصه جهانی مطرح شود و عضویت در یو سی ال جی می‌تواند رسیدن به این هدف را هموارتر کند.
وی متذکر شد: دفتر مرکزی این مجموعه در شهر بارسلونا است و و هر چند سال یکبار اعضا می‌توانند رئیس را انتخاب کنند.
گفتنی است، این عضویت در ادامه تلاش‌ها و اقدامات شهرداری گرگان در راستای توسعه روابط و مناسبات بین‌المللی برای شهر گرگان انجام شده است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول