اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف 8 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر از کشف 8 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا 2 سارق نیز شناسایی و دستگیر شدند.

کشف 8 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت موتورسیکلت از یکی از روستاهای کاشمر، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی گسترده و با اشراف اطلاعاتی، با کمک تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته همان حوالی موفق شدند متهم به سرقت را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

وی بیان کرد: متهم که دارای سوابق متعدد است در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی پس از انجام بازجویی‌های علمی پلیس، ناگزیر لب به بیان حقیقت گشود و به هفت فقره سرقت موتورسیکلت از سطح این شهرستان با کمک یک نفر دیگر اعتراف کرد.

احمدی با اشاره به دستگیری همدست این متهم و یک مالخر گفت: مأموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت که در یکی دیگر از استان‌های کشور سرقت و از طریق یکی از سایت‌های خرید و فروش و واسطه‌گر در این شهرستان به فروش رسیده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به کشف پنج دستگاه موتورسیکلت از مخفیگاه متهمان و دو دستگاه موتورسیکلت اوراق شده از چاه‌های متروکه حاشیه کاشمر، به شهروندان هشدار داد، قبل از خرید از سایت‌های واسطه‌گر حتماً از اصالت وسیله و سرقتی نبودن آن با استعلام از پلیس آگاهی مطمئن شوند چرا که بسیاری از این سایت‌های خرید و فروش، بستر مناسبی برای خرید و فروش اموال سرقتی است.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول