اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان نسبت به مسؤولیت‌ها امانت‌دار باشند

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد، در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه وجودی ما در خدمتگزاری به دست آوردن کسب رضایت مردم است و باید راه‌حل مناسب برای رفع مشکلات پیدا کنیم و نسبت به مشکل رفع شده نیز پیگیر باشیم.

مسؤولان نسبت به مسؤولیت‌ها امانت‌دار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان قدس و اولین جلسه در سال جدید که امروز در سالن جلسات حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم آسیب‌هایی که به نظام اسلامی صدمه می‌زنند را احصاء کنیم می‌توان در دو قسمت آسیب‌های دشمن خارجی و حوزه داخلی بررسی کنیم.

وی افزود: امروز کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای از قدرت، اقتدار و جایگاه ویژه‌ای رسیده است که در طول تاریخ ۵ هزار ساله با دشمن‌های متعددی روبه‌رو بوده است و آمریکا در رأس دشمنان و استکبار جهانی است اما تحت فرمان فرماندهی کل قوا اجازه نمی‌دهیم دشمن دست از پا خطا کند. 

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در جنگ به تمام معنا هستیم و هرجا اقتدار و قدرت داشتیم دقیقاً در حوزه‌ای بوده که مقام معظم رهبری مدیریت داشتند.

حق وردی بیان کرد: انقلاب اسلامی امانتی دست ما است و نسبت به حفظ این امانت و مسؤولیتی که به عهده داریم در قیامت بازخواست خواهیم شد. 

وی اضافه کرد: در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی مشکلات بیشتری وجود دارد که مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت افتتاح مجلس یازدهم و در مشخص کردن نقشه راه نمایندگان مجلس، به اولویت قراردادن مشکلات فرهنگی و اقتصادی تأکید کردند و هم در این راستا برنامه‌هایی دارد و از هفته بعد در درجه اول توقف در بحث گرانی‌ها و سپس ساماندهی حوزه اقتصادی ورود و عملیاتی اقدام خواهد کرد. 

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد، در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارتباط با آسیب‌های مرتبط با نظام اداری گفت: ما نسبت به مسؤولیتی که داریم باید انقلاب را در سیستم اداری وارد کرده و انتظارات مردم را در حوزه اداری برآورده کنیم.

حق وردی یادآور شد: دشمن به دنبال این است که ادارات را ناکارآمد بخواند و به منطقه بگوید نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی حاکمیت قابل تقلید نیست و در این میان وظیفه سنگینی بر عهده مسؤولان است و باید مراقب باشیم مسؤولیت‌هایی که برعهده ما قرار گرفته طعمه نشود و از این امانت محافظت کنیم.

وی تأکید کرد: فلسفه وجودی ما در خدمتگزاری به دست آوردن کسب رضایت مردم است و آنچه موجب نارضایتی مردم می‌شود را کاهش داده و از بین ببریم و باید خدمت به مردم صادقانه و همدلانه باشد و شنونده خوبی برای شنیدن مشکلات آن‌ها باشیم و احساس کنیم مشکلات مردم مشکل خود ما بوده و راه‌حل مناسب برای رفع مشکلات آن‌ها پیدا کنیم و حتی پیگیر مشکل رفع شده آن‌ها باشیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: لازمه کار جمعی اتحاد، انسجام، تعامل و مشورت میان مسؤولان و مدیران است‌ تا با امید بخشی در جامعه بتوانیم به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و مطالبات مردمی را به بهترین شکل پاسخ دهیم. اگر در اداره‌ای با خواست مردمی تعارض داشته باشد، از مردم حمایت می‌کنم و از آن اداره مطالبه خواهم داشت. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول