اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شعرهای مداحان اهل بیت(ع) باید در راستای تبیین معارف اسلامی باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز شعرهای مداحان اهل بیت(ع) باید در راستای تبیین معارف اسلامی باشد و این یک وظیفه و رسالت مهم برای مداحان محسوب می‌شود.

شعرهای مداحان اهل بیت(ع) باید در راستای تبیین معارف اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در همایش بسیج مداحان و فرهنگ یاران سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از جلساتی که در طول سال شاهد برگزاری آن هستیم جلسه با مداحان است که خوشبختانه روز به روز شاهد تقویت کیفیت محتوای مداحی برای اهل بیت(ع) هستیم و این ارزشمند است.

وی تصریح کرد:جامعه ستایش گران از پیشکسوتان تا مداحان جوان و بسیجیان، امروز به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند در نظام اسلامی مطرح هستند.

باید این هنر را داشته باشیم که از مداحان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند در امر تعالی و پیشبرد اهداف اسلام به خوبی استفاده کنیم

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز باید این هنر را داشته باشیم که از مداحان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند در امر تعالی و پیشبرد اهداف اسلام به خوبی استفاده کنیم و آنها را در راستای اهداف حسینی و فاطمی عملیاتی کنیم.

عبدی تصریح کرد: امروز شعرهای مداحان اهل بیت(ع) باید در راستای تبیین معارف اسلامی باشد و این یک وظیفه و رسالت مهم برای مداحان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به محتوای قرآنی و اسلامی در شعرهای ستایش گران که باید با استفاده از شیوه‌های ابتکاری و هنری مورد استفاده قرار گیرد بسیار می‌تواند در حرکت نظام اسلامی و امت اسلامی تاثیرگذار باشد، ادامه داد: یکی از مسائلی که در دهه کرامت هم باید در محتوای شعرها و ستایش گری‌ها استفاده شود توجه به بنیان خانواده به عنوان یکی از ارزش‌ها است.

امروز توجه به کار خودجوش فرهنگی برای تقویت سنت الهی خانواده که مولفه‌های بسیاری در خود جای داده یک ضرورت است که باید به آن توجه شود

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خانواده به عنوان یک سنت الهی همواره باید اولویت مداحان و فرهنگ یاران انقلابی باشد، امروز توجه به کار خودجوش فرهنگی برای تقویت سنت الهی خانواده که مولفه‌های بسیاری در خود جای داده یک ضرورت است که باید به آن توجه شود.

عبدی اظهار کرد: امروز دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده برنامه ریزی‌های زیادی انجام داده و لذا مداحان و فرهنگ یاران با ابزارها و تریبون‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار موثر باشند.

وی افزود: در دهه کرامت باید سعی کنیم اهل بیت(ع) را برای جوانان و نوجوانان به عنوان اسوه برتر معرفی کنیم و برای سخن گفتن از اهل بیت(ع)توجه به معنویات و کرامات آنها را نباید فراموش کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول