اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

انتقاد فرماندار جاجرم از عدم سفر مسئولان کشوری به منطقه/ «نیروگاه خورشیدی جاجرم» در مسیر احداث

فرماندار جاجرم نسبت به عدم برنامه‌ریزی برای حضور مسئولان کشوری در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: مقصد وزرا و مسئولان کشوری مسافر به استان، فقط شهرهایی همچون بجنورد، شیروان و اسفراین نباشد و دیگر شهرستان‌ها نیز دیده شود.

انتقاد فرماندار جاجرم از عدم سفر مسئولان کشوری به منطقه/ «نیروگاه خورشیدی جاجرم» در مسیر احداث

رضا آذری در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم، با اشاره به اهمیت کار و همت جهادی در اقدامات مدیران اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کشور باید آرایش جنگی بگیریم و با تفکر انقلابی و رویکرد جهادی فعالیت کنیم که این تفکر  در حال حاضر در شهرستان  مشهود است.

وی افزود: شهرستان جاجرم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار  و نگاه  توسعه همه‌جانبه و تعامل بین بخشی برقرار است.

فرماندار جاجرم به وضعیت شاخص‌های اقتصادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان جاجرم در سال ۹۷ رتبه ۸ شاخص‌ها در استان را داشت اما در حال حاضر در بین ۳ شهرستان برتر استان هستیم که این امر تنها با تغییر تفکر نسبت به مشکلات میسر شد.

وی با اشاره به پروژه  راه میامی _جاجرم ابراز داشت: از مشکلات این پروژه اختلافات بین دو شهرستان جاجرم و گرمه بود که با برگزاری ۶ جلسه شورای تأمین در شهرستان و استان، این مشکل برای همیشه حل‌وفصل شد.

آذری تصریح کرد: گردشگری جاجرم مورد غفلت واقع ‌شده بود اما در سال گذشته در جذب توریست اقدام به احداث هتل چند ستاره شد که به‌زودی افتتاح می‌شود و راه‌اندازی ۲ اقامتگاه بومگردی در بخش شوقان از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است.

وی با اشاره به مصوبات  سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی در تیرماه سال گذشته نیز یادآور شد: تصویب فاز دوم آلومینا از مصوبات سفر رئیس‌جمهور بود که در حال پیگیری است.

آذری ادامه داد: نیروگاه خورشیدی جاجرم نیز که در ابتدا با کمبودهایی مواجه شد، از جمله اینکه سرمایه‌گذار به علت تحریم‌ها انصراف داد و با سرمایه‌گذار دیگری رایزنی شد و در حال حاضر ۲۰ هکتار زمین برای این امر اختصاص‌یافته تا اقدامات  دیگر آن برای راه‌اندازی انجام گیرد.

فرماندار جاجرم در انتها نسبت به عدم برنامه‌ریزی برای حضور مسئولان کشوری در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: مقصد وزرا و مسئولان کشوری مسافر به استان، فقط شهرهایی همچون بجنورد، شیروان و اسفراین نباشد و دیگر شهرستان‌ها نیز دیده شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول