اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهره‌برداری از 4 پروژه محرومیت‌زدایی در کمیجان آغاز شد

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بهره‌برداری از چهار پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان کمیجان آغاز شد.

بهره‌برداری از 4 پروژه محرومیت‌زدایی در کمیجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چهار پروژه محرومیت‌زدایی کمیجان اظهار کرد: خوشبختانه ایران اسلامی محل تجمع نعمت‌های بزرگ الهی است که در راس این نعمت‌ها نعمت بزرگ ولایت فقیه است که همواره در طول این چهل سال توانسته در پیچ‌های تاریخی و حساس، کشور را از شر توطئه‌های دشمنان نجات بدهد.

وی افزود: در کنار نعمت بزرگ ولایت فقیه داشتن ملت قهرمان با اراده‌های قوی، وحدت و هم‌افزایی میان مسوولان و وجود نعمت‌های خدادادی همچون آب، برق،گاز، معادن، نفت و کشاورزی از جمله دیگر نعمت‌هایی است که ایران اسلامی را نسبت به سایر کشورها برتر کرده است.

 

 امروز آن چیزی که باید در اولویت همه مسوولین باشد رسیدگی به مشکلات و مناطق محروم است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز آن چیزی که باید در اولویت همه مسوولین باشد رسیدگی به مشکلات و مناطق محروم است و جنگ با فقر باید مورد توجه همه باشد.

کریمی بیان کرد: علیرغم اینکه دشمنان فشارهای زیادی را با تحریم‌ها علیه ایران اعمال کرده‌اند اما با حضور و در میدان بودن ملت خوشبختانه کشور در یک نشاط و شادابی قرار دارد اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید برای رفع آنها بکوشیم.

 

وی اضافه کرد: راه اندازی نهضت خدمت رسانی در روستاها می‌تواند مناطق کم برخوردار را از وضعیت فعلی نجات دهد.

 راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی در روستاها می‌تواند مناطق کم برخوردار را از وضعیت فعلی نجات دهد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در طول این چند دهه اخیر نشان داده که اگر اراده‌ها را به کارگیریم می‌توانیم سختی‌ها را به راحتی تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه در طول بیماری کرونا اقدامات و تلاش‌های ارزنده‌ای توسط اقشار مختلف جامعه و به خصوص مدافعان سلامت و گروه‌های جهادی انجام شده که نمره بسیار قابل قبولی برای ایران اسلامی در عرصه خدمت رسانی توام با عزت و کرامت به ثبت رساند که قابل تقدیر است و باید ادامه‌دار باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: یک موضوع مهمی که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره داشتند بحث تحول است و تحول به این معناست که همواره برای رشد و تعالی در حرکت باشیم و این باید در عرصه‌های مختلف ایجاد شود.

کریمی گفت: ایجاد تحول یکی از پیش زمینه‌های ساخت تمدن اسلامی است و خوشبختانه این تحول با تشکیل نظام اسلامی آغاز شده و تا تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) باید ادامه دار باشد.

انتهای پیام/ خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول