اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

صیادانی که صیدشان در بازار توزیع نکنند سهمیه گازوئیل‎‌شان‌ قطع می‌شود

استاندار بوشهر در مورد فعالیت صیادان و افزایش قیمت آبزیان گفت: در صورتی که صیادان درصدی از صید خود را در بازار استان توزیع نکنند سهمیه گازوئیل آنان قطع خواهد شد.

صیادانی که صیدشان در بازار توزیع نکنند سهمیه گازوئیل‎‌شان‌ قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به افزایش قیمت برخی اقلام مورد نیاز در استان اظهار داشت: بخشی از افزایش قیمت کالاها در بازار ناشی از تغییر نرخ ارز بوده و خارج از اختیار ماست اما اتحادیه‌ها، بازار و تولید کنندگان باید مراعات حال مردم را کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: ضمن تلاش برای جهش تولید در استان، نباید تصمیمات بخش‌های مختلف و دستگاه های اجرایی مرتبط موجب تاثیر منفی در تولید شود.

وی در مورد فعالیت صیادان و افزایش قیمت آبزیان گفت: در صورتی که صیادان درصدی از صید خود را در بازار استان توزیع نکنند سهمیه گازوئیل آنان قطع خواهد شد، این اقدام در راستای کمک به معیشت مردم استان و جلوگیری از افزایش قیمت آبزیان صورت خواهد گرفت و اداره کل شیلات با همکاری سازمان صمت، نظارت خود بر بازار آبزیان را تشدید کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه واحدهای تولید مرغ در استان، به نیاز استان توجه کنند، اظهار داشت: از واحدهای تولیدی تولید مرغ درا ستان انتظار داریم بر اساس قیمت اعلامی از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده اقدام کرده و اداره کل صمت بازرسی و نظارت خود را هم افزایش دهد.

گراوند در مورد تامین سیمان مورد نیاز پروژه‌های در حال اجرای استان از سوی واحدهای تولید کننده سیمان مستقر در استان بیان کرد: اگر بنا باشد کارخانه‌های سیمان مستقر در استان به جای تامین سیمان مورد نیاز پروژه‌های مهم استانی، سیمان خود را صادر کنند، ادارات کل بنادر و گمرکات استان حق صدور مجوز صادرات سیمان را به این کارخانجات ندهند.

وی ادامه داد: کارخانجات سیمان استان مکلف به تامین نیازهای پروژه‌های عمرانی استان هستند لذا ابتدا باید نیازهای استانی را دراولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول