اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قیمت مرغ از ۱۶ هزار تومان کمتر نمی‌شود/ گرانی ربطی به تلف کردن جوجه‌ها ندارد

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با بیان این که قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان است گفت: امیدواریم روی قیمت مصوب بماند و بیشتر نشود چون کمتر از این قیمت ممکن نیست.

قیمت مرغ از ۱۶ هزار تومان کمتر نمی‌شود/ گرانی ربطی به تلف کردن جوجه‌ها ندارد

محمدعلی فروغی ابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کاهش التهاب در بازار گوشت سفید در خصوص آخرین وضعیت قیمت مرغ اظهار کرد: قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان است اما در بازار به در محدوده قیمتی ۱۷ تا ۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان افزود: طی جلسه‌ای با حضور مسؤولان جهاد کشاورزی قرار بر این شد که قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان بماند و با افزایش عرضه، ثبات به بازار باز گردد.

وی کمبود نهاده‌های دام و عدم جوجه کشی توسط مرغداران از جمله دلایل افزایش قیمت مرغ در بازار دانست و ادامه داد: گران شدن مرغ ارتباطی با تلف کردن جوجه‌ها که مدتی قبل خبرساز شد ندارد، چه بسا اگر آن اتفاق انجام نمی‌شد کمبود نهاده‌ها تأثیر بیشتری روی بازار می‌گذاشت.

فروغی با اشاره به ثابت ماندن قیمت مرغ در مقایسه با تورم سایر خوراکی‌ها عنوان کرد: قیمت مرغ از ابتدای سال با کاهش قابل توجهی همراه شد و هر کیلو ۸ هزار تومان هم رسید که منجر به زیان دهی مرغداران شد، آن‌ها به نوعی در حال جبران خسارت قبلی هستند.

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان در رابطه با قیمت واقعی مرغ تصریح کرد: امیدواریم روی قیمت ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان بماند و بیشتر نشود چون کمتر از این قیمت ممکن نیست.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول