اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور کند پیش می‌رود

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور سرعت لازم را ندارد گفت: تلاش ما بر این است که محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور هر چه زودتر بهره‌برداری شود.

پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور کند پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعدازظهر امروز غلامرضا سقندلی، مشاور اجرایی معاونت ساخت و توسعه راه‌ها به دعوت نماینده مردم تویسرکان در مجلس از روند اجرای پروژه‌های ایستگاه باباکمال و چهارخطه تویسرکان به کنگاور با هدف بررسی و رفع مشکلات از نزدیک با همراهی فرماندار این شهرستان و خبرنگاران بازدید کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با فارس پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور را برای شهرستان مهم خواند و اظهار کرد: بنده هر هفته به طور مرتب از این پروژه بازدید دارم اما متاسفانه کار اجرایی این محور سرعت لازم را ندارد.

محمدمهدی مفتح با بیان اینکه قول سال گذشته وزارت راه در تویسرکان آنچنان عملیاتی نشد افزود: هفته گذشته درخواست بازدید مجدد از پروژه محور تویسرکان به کنگاور را دادم که امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بازدید از این محور و ایستگاه باباکمال انجام شد.

وی با بیان اینکه در این بازدید مشکلات پیمانکاران به منظور بررسی و پیگیری عنوان و جمع‌بندی شد گفت: تلاش ما بر این است که محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور هر چه زودتر تکمیل و بهره‌برداری شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس در خصوص وضعیت پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور ابراز کرد: قطعه اول و دوم پروژه زیر بار ترافیک رفته است البته علائم ایمنی آن باید نصب شود که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه قطعه سوم این پروژه در پنج کیلومتر از سه راهی فرسفج است که یک لایه آسفالت شده و باید مسائل ایمن‌سازی آن هم انجام شود گفت: آسفالت‌ریزی به طور زیربنایی در این قطعه هم اکنون در حال انجام است.

مفتح  با اشاره به واگذاری قطعه چهارم چهارخطه تویسرکان به کنگاور به پیمانکار شرکت راه پل خاطرنشان کرد: عملیات خاکی این قطعه انجام شده، مشکلاتی چون تامین اعتبار پیمانکار داشت که برای پیگیری و حل آن مطرح شد.

وی با اشاره به پنج کیلومتر باقی مانده از پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور بیان کرد: طبق دستور مهندس سقندلی برای به مناقصه گذاشتن قطعه نهایی برآوردها تا هفته آینده باید به‌روز شده و پس از بررسی به مناقصه گذاشته شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس یادآور شد: مسیر ما در کرمانشاه و کنگاور هشت کیلومتر است که به تدریج عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول