اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه کلینیک در تهران

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه کلینیک در تهران، برای مصدومان این سانحه دلخراش صحت و سلامتی آرزو کرد.

تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه کلینیک در تهران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در صفحه توئیترش و در پی حادثه رخ داده در کلینیکی واقع در تجریش نوشت: حادثه جانسوز کلینیک سینای تجریش قلب‌های همه ما را آکنده از اندوه کرد. کادر درمانی در حالی به سوگ همکارانش نشست که ایثارگرانه در خط مقدم مقابله با پاندمی است. 

وی افزود: ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و عرض تسلیت به هموطنان عزیز، صحت و سلامتی مصدومان این سانحه دلخراش را آرزومندم.

به گزارش فارس، بر اثر وقوع آتش سوزی شب گذشته در کلینیکی واقع در تجریش در تهران تعدادی از هموطنان ایرانی فوت و چند نفر هم مصدوم شدند.

در همین خصوص مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران عنوان کرد: از ۱۹ جسد آتش سوزی شب گذشته خیابان شریعتی تهران که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده است تاکنون چهارده جسد تحویل خانواده‌ها شده است.

وی در ادامه افزود: همه ۱۹ جسد از جانباختگان حادثه آتش سوزی شب گذشته در کلینیکی در خیابان شریعتی تهران (۱۵ نفر زن و چهار نفر مرد)که به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ارجاع شده بود با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن هم صادر شد و از این تعداد تا کنون ۱۴ نفر با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول شده و پنج نفر دیگر هم بستگان جانباختگان جهت تحویل به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

وی گفت: از این تعداد ۱۷ نفراز کادر درمان و دو نفر از مراجعان هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول