اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نظرسنجی | اعتماد مردم آمریکا به دولت برای کنترل کرونا ۲۵ درصد کاهش یافته است

بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده، اعتماد عمومی مردم آمریکا به دولت این کشور برای کنترل شیوع ویروس کرونا از ماه مارس تا کنون ۲۵ درصد کاهش یافته و به ۳۷ درصد رسیده است.

نظرسنجی | اعتماد مردم آمریکا به دولت برای کنترل کرونا ۲۵ درصد کاهش یافته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اطمینان عمومی در آمریکا درباره توانایی دولت این کشور برای مقابله با ویروس کرونا از ماه مارس ۲۵ درصد افت داشته است.

بر اساس نظرسنجی که دانشگاه «مان‌موث» انجام داده و نتایج آن روز چهارشنبه منتشر شده، نشان می‌دهد که اطمینان آمریکایی‌ها در توانایی مقامات این کشور در مدیریت شیوع ویروس کرونا از ماه مارس با ۲۵ درصد افت همراه بوده است. این در حالی است که نگرانی‌ها درباره اقدام برخی ایالت‌ها در بازگشایی زودتر از موعد کسب و کارها باعث شده تا شیوع ویروس کرونا در این ایالت‌ها بار دیگر روند فزاینده بگیرد.

در ماه مارس، اعتماد عمومی مردم آمریکا به دولت این کشور برای کنترل شیوع ویروس کرونا ۶۲ درصد بوده است. این اعتماد در ماه آوریل به ۵۳ درصد کاهش یافت و در اوایل ژوئن به ۴۳ درصد و اواخر آن به ۳۷ درصد کاهش یافته است.

 آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز» نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۲۷ هزار و ۳۲۲ نفر رسیده است.

این آمار و ارقام همچنین حاکی از آن است که در بازه زمانی مذکور، شمار کلی مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و ۶۲۹ هزار و ۳۷۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول