اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۹۶/ شهید محمد ابراهیمی: شهادت، تزریق خون به جامعه برای حرکت است

شهید محمد ابراهیمی در وصیت‌نامه خود آورده است: شهادت تزریق خون به جامعه است و این شهیدان هستند که به پیکر اجتماعات خون وارد می‌کنند و آنان را از حالت سکون به حرکت درمی‌آورند.

۸۹۶/ شهید محمد ابراهیمی: شهادت، تزریق خون به جامعه برای حرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمد ابراهیمی:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلو ا فی سبیل‌الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

هنگامی که نیروی مسلمان و مبارز به سلاح ایمان مجهز شوند و خط سرخ شهادت را فرا راه خویش قرار دهند پیروزی حق بر باطل حتمی خواهد بود.

دشمنان اسلام و کفار اگر هم به آخرین و مدرن‌ترین سلاح‌های جنگی مجهز باشند سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت.

ای نیروهای شرک و ای غارتگران تاریخ! این ملت غیور و شهیدپرور ایران زیر بار ذلت شما نخواهد رفت و تا آخرین نفس با شما دشمنان نبرد خواهند کرد و خون خود را فدای اسلام خواهند کرد. 

من به عنوان یکی از اعضای این ملت قهرمان قدم در این راه می‌گذارم و تا آخرین قطره خون خود با شما مزدوران کثیف مبارزه خواهم کرد و خونم را فدای اسلام، امام، امت و جمهوری اسلامی ایران می‌کنم. خداوند متعال را از ته دل سپاس و شکر می‌کنم که این سعادت بی‌نظیر را نصیب من می‌کند.

خواهران و برادران اگر شهید شدم و در میان شما نبودم به منافقان خودبین و دشمنان اسلام و ایران انقلابی بگویید که ما هرگز تسلیم نخواهیم  شد و بگویید ما با آگاهی کامل و با کمک عقل این راه را انتخاب کرده‌ایم و خود را فدا کردیم؛ ای کاش هزاران جان داشتیم و در راه خدا و اسلام  نثار می‌کردیم.

ای امت انقلابی شما را به خداوند بزرگ سوگند که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی را تنها نگذارید و تفرقه را پیشه خود قرار ندهید که دشمنان بر شما پیروز خواهند شد و تا ابد زیر سلطه آنان خواهید ماند.

مادرم می‌دانم مرگ من برای تو دردناک است اما چه کنم که دین خدا در خطر است و وظیفه من و امثال من است که به یاری دین برخیزند و خون خود را فدا کنند. والدین من اکنون نوبت شماست که امانت خدا را مانند یک امانتدار پاک و صادق به او بازگردانید و به عهد خود وفا کنید اگر پیکر بی جان مرا هم ندیدید غمگین و ناراحت نباشید زیرا خیلی از شهدا بودند که گمنام شهید شدند و هرگز جسدشان بدست پدر و مادرشان نرسید.

هرگز برای من سیاه نپوشید و گریه نکنید زیرا که دشمن از این عمل شما خوشحال می شود و شادی می‌کند اما شما با این عملتان به آنان نشان می‌دهید که ما هرگز نه تنها یک فرزند خود بلکه کلی فرزندانمان را فدای امام و اسلام خواهیم کرد.

ای مردم اسلام همیشه نیازمند شهید است و نگذارید از این نظر دین خدا کمبود داشته باشد شهادت تزریق خون به جامعه است و این شهیدان هستند که به پیکر اجتماعات خون وارد می‌کنند و آنان را از حالت سکون به حرکت می‌آورند.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول