اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

باید درس بزرگ‌منشی را اهل بیت(ع) بیاموزیم

امام جمعه ملایر گفت: بزرگ‌منشی و کرامت بزرگترین درسی است که باید از حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) آموخت.

باید درس بزرگ‌منشی را اهل بیت(ع) بیاموزیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام‌ محمدباقر برقراری ظهر امروز در دیدار با خدام حرم رضوی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: به مناسبت این دو میلاد فرخنده از اول ذیقعده تا یازدهم این ماه پربرکت را دهه کرامت نامگذاری کرده‌اند.

وی  با بیان اینکه اهل بیت(ع) کریم هستند و از حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان کریمه اهل بیت(ع) نام می‌برند افزود: در واقع تجلی مقام و منزلت امام رضا(ع)، حضرت معصومه (س) است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه این دو بزرگوار هر دو اهل کرم و عنایات ویژه به شیعیان هستند گفت: امام رضا(ع)  امام مهربانی‌ها و امام رئوف است و اهل بیت(ع) نیز همه کریم و مهربانند.

وی با اشاره به اینکه باید بیشتر اهل بیت(ع) را بشناسیم افزود: ما ایرانیان بیش از هر کس دیگر باید حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را شناخته و نسبت به این دو عزیز ادای دین کنیم.

برقراری ادامه داد: هر چقدر در مکتب اهل بیت(ع) شاگردی کنیم بیشتر به خداوند نزدیک شده و مقام معنویت‌مان افزایش می‌یابد.

وی ضمن اینکه بزرگ‌منشی و کرامت را بزرگترین درسی دانست که باید از حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) آموخت گفت: در مسیر چنین الگوهایی سعادت و خوشبختی را برای خودمان رقم خواهیم زد.

امام جمعه ملایر با اشاره به حضور خادمان آستان امام رضا(ع) در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف تصریح کرد: این حضور نشان از محبت و صفای معنوی آستان قدس رضوی و نشان از مهربانی امام رضا(ع) و بیعت مجدد با ائمه اطهار(ع) است.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) مظهر رأفت بوده و به امام مهربانی‌ها مشهور است گفت: حضور خادمان آستان قدس رضوی  در نقاط مختلف کشور در دهه کرامت نشان از مهر امام رضا(ع) به دوستداران و شیعیان خودشان است.

 در پایان نیز هدیه‌ای متبرک از آستان قدس رضوی به امام‌ جمعه ملایر اهدا شد، از سوی مردم شهرستان ملایر نیز هدایایی تهیه و به خادمان آستان قدس اهدا شد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول