اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نمایندگان تهران امشب با موکلین خود دیدار می‌کنند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت:‌ نمایندگان این استان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) امشب در تعدادی از مساجد منطقه 15 تهران و بعد از اقامه نماز مغرب با وکلای خود دیدار می‌کنند.

نمایندگان تهران امشب با موکلین خود دیدار می‌کنند

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نمایندگان تهران در مجلس امشب (۱۲ تیر) به مناسبت ولادت امام هشتم حضرت امام رضا(ع) در تعدادی از مساجد منطقه ۱۵ با وکلای خود دیدار می‌کنند.

وی با بیان اینکه گفت و گو با مردم و شنیدن نظرات و پیشنهاد‌ات آنها بعد از نماز مغرب در این مساجد انجام خواهد شد، گفت: سیّد علی یزدی‌خواه در مسجد امام رضا(ع) کیانشهر، مالک شریعتی در مسجد النبی بلوار ابوذر و سیّد نظام‌الدین موسوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی با مردم دیدار خواهند کرد.

خضریان همچنین درباره دیگر دیدارهای نمایندگان این مجمع با مردم اظهار داشت: روح‌الله ایزدخواه در مسجد کاظمین اتوبان شهید محلاتی، اقبال شاکری در مسجد فاطمیه اصغریه، سیّد احسان خاندوزی در مسجد امام رضا(ع) منطقه ۱۱ واقع در خیابان کمالی با مردم دیدار کرده و نظرات آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شنوند.

وی همچنین گفت: من هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است به مسجد المهدی خیابان نبرد جنوبی رفته و بعد از نماز مغرب و عشاء نظرات و پیشنهاد‌ات مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنوا باشم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                                                                                                 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول