اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بام ایران زیر سایه خورشید

اعضای کاروان زیر سایه خورشید با حضور در خبرگزاری فارس شهرکرد، ضمن دیدار با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های خود در دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری توضیح دادند.

بام ایران زیر سایه خورشید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پیش از ظهر امروز جلسه نشست خبری با حضور خدام حرم مطهر رضوی در محل خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده تعدادی از رسانه‌های استان برگزار شد.

کاظم پورکویر در ابتدای جلسه گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه برنامه حضور خدام حرم رضوی با شرایط خاصی نسبت به سال‌های قبل برگزار می‌شود و تمرکز برنامه‌ها بر محوریت تقدیر از کادر درمانی و نیرو‌های جهادگر در مقابل ویروس کرونا است.

ملاقات با کادر درمانی از مهم‌ترین برنامه‌های کاروان زیر سایه خروشید است

مسؤول کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: امسال 20 گروه در داخل کشور تحت عنوان برنامه در سایه‌ خوردشید به استان‌ها و شهرهای مختلف رفته و از کادر درمانی، بیماران، جهادگران عرصه سلامت،  خانواده‌های شهدای عرصه سلامت، کارآفرینان برتر، جوانان نخبه و شخصیت‌های علمی و همچنین خانواده‌های محروم و کم بضاعت سرکشی به عمل می‌آورند.

وی اظهار داشت: امسال نهمین سال حضور خدام در چهارمحال و بختیاری بود و در این مدت چند روزه از شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، شلمزار، سفیددشت و فرادنبه بازدید به عمل‌ آمد.

پورکویر خاظرنشان کرد: تمامی خدام قبل از ورود به استان‌ها تست کرونا داده و تمامی برنامه‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

مسؤولان بیمارستان بعد از سرکشی کاروان گفتند پرسنل انگیزه‌شان افزایش داشته

در ادامه حجت الاسلام مرتضی عباس‌نژاد اظهارداشت: در این بحران کرونایی در جامعه هرچند تجهیزات و دارو به بیمارستان‌ها تزریق شود تا انگیزه نباشد روند درمان به خوبی طی نخواهد شد و از جمله مهم‌ترین دلایل حضور ما در بیمارستان‌های سطح استان افزایش انگیزه و امید در میان کادر درمانی بوده است.

مبلغ کاروان در سایه خورشید ادامه داد: بحث امید آفرینی مهم‌ترین نکته حضور خدام در بین جامعه است که به حمدالله تاثیرات مثبت این حضور ملموس و قابل مشاهده است؛ مسؤولان بیمارستان و بخش‌های بستری بعد از حضور ما در مجالس‌شان ادعا کردند پرسنل انگیزه و روحیه‌شان بیشتر شد.

وی اضافه کرد: ما در این سفر به چهارمحال و بختیاری در بیمارستان‌های شهرستان‌های این استان حضور پیدا کردیم و با بردن پرچم حرم مطهر سعی شد حال و هوای روحی بیماران و کادر درمان را تقویت کنیم.

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ما در این سفر دیدار با خانواده های محروم و کم بضاعت بود که به دلیل افزایش مشکلات اقتصادی از حال روحی مناسبی برخوردار نبوده‌اند همچنین تقدیر از خانوده‌های شهدای سلامت نیز از جمله برنامه‌های تاثیرگذار خدام در این دوره بوده است.

وی ادامه داد همواره حضور پرچم مطهر روضوی و خدام در میان مردم و افراد گرفتار و دلتنگ با برکات و معجزاتی همراه بوده است که عموما در بعد از رفتن ما ملموس شده و گاهی به گوش ما نیز می‌رسد.

در پایان سید حسن هاشمی گفت: ما  در هر کجا که رفتیم از ما التماس دعا داشتند اما بنده اینجا به عنوان کفشدار حرم مطهر امام هشتم از همه شما عزیزان و مردم گرامی خواهشمندم برای رفع این بلیه و ویروس منحوس دعا کنید تا دوباره در حرم مطهر میزبان زائران امام رضا(ع) باشیم.

خادم و کفشدار حرم مطهر رضوی ادامه داد: ارزش و اعتبار ما نیز در خدمت به زائران امام هشتم است و همواره خاک کفش‌های زوار طوطیای چشم‌های ما بوده است که امیدوارم با عنایات امام هشتم و دعای مردم باز هم همه بدون نگرانی در حرم مطهر حضور پیدا کنند و ما نیز توفیق خدمت‌رسانی داشته باشیم.

انتهی پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول