اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ترامپ صلاحیت ریاست‌جمهوری بر آمریکا را ندارد

امام‌جمعه آستارا مطالبات مردم آمریکا را به‌حق دانست و گفت: ترامپ با رفتارهای خود، آبروی مردم آمریکا را در جهان برده و ایشان صلاحیت ریاست‌جمهوری برای آمریکا را ندارد.

ترامپ صلاحیت ریاست‌جمهوری بر آمریکا را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بشریت گرفتار بیماری کرونا شده و تنها راه‌ مبارزه با آن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن عمومی است.

وی با اشاره به گلایه‌های مقام معظم رهبری از عدم‌استفاده برخی از مسؤولین دولت از ماسک تصریح کرد: عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری واجب و ضروری است و در‌همین‌راستا در محل مصلای نماز جمعه، حضور نمازگزاران با ماسک الزامی بوده و در‌این‌خصوص با کسی تعارف نداریم.

امام‌جمعه آستارا با گرامی‌داشت فرارسیدن سال‌روز تأسیس دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بیان کرد: آبادانی شهر و روستا برعهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است، به‌شرطی‌که این آبادانی در گرو تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

وی با بیان اینکه کشور با پرداخت مالیات اداره می‌شود و همه شرعاً و قانوناً موظف به پرداخت مالیات هستند، گفت: کسی که از پرداخت مالیات سرباز می‌زند مفسد اقتصادی است و با شخص مفسد در چهارچوب قانون باید برخورد شود.

حافظ‌نیا با قدردانی از تلاش‌های قوه قضاییه در برخورد با مفسدین اقتصادی تصریح کرد: مبارزه جدی با فساد اقتصادی خواسته مردم بوده و آن‌ها را به آینده نظام و انقلاب امیدوار می‌کند، به‌همین‌دلیل طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، دستان مفسدین اقتصادی را باید قطع کرد

وی با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا بیان کرد: مطالبات مردم آمریکا به‌حق بوده و آن‌ها با اعتراضات خیابانی خود نشان دادند که ترامپ را به عنوان رئیس‌جمهور قبول ندارند، زیرا ترامپ با رفتارهای خود، آبروی مردم آمریکا را در جهان برده و ایشان صلاحیت ریاست‌جمهوری برای آمریکا را ندارد.

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول