اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برپایی دوره های آموزشی نمایشنامه نویسی کانون پرورشی/جشنواره تئاتر سپید برگزار می شود

انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سه کارگاه مجازی نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری نمایش را برگزار می‌کند.

برپایی دوره های آموزشی نمایشنامه نویسی کانون پرورشی/جشنواره تئاتر سپید برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میان کارگاه‌های مختلف خود برای فصل تابستان، کارگاه‌های ویژه‌ از جمله نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری نمایش را برای علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی در نظر گرفته است.

این کارگاه‌ها به صورت برخط (ارتباط هم‌زمان مدرس و هنرجو در کارگاه مجازی) برگزار می‌شود و در آن، طرح درس‌های مصوب انجمن هنرهای نمایشی کانون ارائه خواهد شد.

بر همین اساس، کارگاه «بازیگری نمایش» با تدریس سامی صالحی‌ثابت از ۱۶ تیر آغاز و روزهای دوشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸، «کارگردانی نمایش» با تدریس آزاده انصاری از ۱۷ تیر آغاز و روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸ و  نمایش‌نامه‌نویسی» با تدریس حسین فدایی‌حسین از ۱۶ تیر آغاز و روزهای دوشنبه‌ ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود هنرجویانی که در این کارگاه‌ها ثبت‌نام و شرکت کنند در صورت به دست آوردن امتیاز لازم، به عضویت انجمن هنرهای نمایشی کانون در می‌آیند.

علاقه‌مندان تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹ فرصت دارند برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

*برگزاری جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی تئاتر سپید

اولین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی تخصصی تئاتر سپید با عنوان تئاتر پزشکی در ایران تماشا برگزار خواهد شد.

تماشاخانه ایران تماشا با همکاری مرکز دیابت پژوهشگاه غدد و بیماری های متابولیک دانشکده علوم پزشکی تهران اولین جشنواره نمایشنامه نویسی تئاتر سپید در حوزه سلامت ، پیشگیری و درمان ، با محوریت شناخت بیماری دیابت را برگزار می کند. این جشنواره در پایان مردادماه سال جاری به دبیری امید اسدی در ایران تماشای تهران به کار خود پایان خواهد داد.

فراخوان این جشنواره پس از صدور مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح لازم منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که پس از پایان این جشنواره بلافاصله ۱۲ منتخب از این جشنواره اول در جشنواره نمایشنامه خوانی سپید خوانش خواهد شد و پس از آن جشنواره بین المللی تئاتر صحنه ای سپید نیز با شش اثر برگزیده این جشنواره به اجرا خواهید رسید.

جشنواره نمایشنامه نویسی تئاتر سپید با محوریت سلامت پیشگیری و درمان در اولین دوره خود با موضوع بیماری دیابت به دبیری امید اسدی در ایران تماشا برگزار خواهد شد.

دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر سپید : تهران ، خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل پل و خیابان استاد نجات الهی کوچه سمنان پلاک ۳، تماشاخانه ایران تماشا ، کد پستی : ۱۵۹۶۶۶۵۵۱۱، White Theater Festival، ۰۲۱۸۸۹۳۵۶۶۳_۰۹۰۳۴۹۳۴۱۶۷ .info@tamashatheater.co / www.tamashatheater.co 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول