اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشکلات با مدیریت جوانان انقلابی برطرف می‌شود/ هیچ نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم

امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه مشکلات کشور با مدیریت جوانان انقلابی برطرف می‌شود، گفت: هیچ نیازی به مذاکره نداریم و اگر هم نیاز باشد با این دولت مذاکره نخواهیم کرد، چراکه پایبند به هیچ قانون و معاهده بین‌المللی نیستند.

مشکلات با مدیریت جوانان انقلابی برطرف می‌شود/ هیچ نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر طزری، امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت رضا (ع) اظهار کرد: امروز با نگاهی به اوضاع و شرایط آمریکا متوجه می‌شویم که آمریکا از هر زمان دیگر ضعیف‌تر و ناتوان‌تر شده است و مقابل، جمهوری اسلامی ایران از هر زمان دیگر قوی‌تر است؛ اوضاع بهم ریخته داخلی آمریکا، ویروس کرونا و تعداد مبتلایان بالای آن در آمریکا اختلافات داخلی بین دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، بیکاری ناشی از کرونا و رکود اقتصادی و شکست‌های پی در پی در منطقه گواه این مطلب است.

وی افزود: با وجود همه این شرایط به اضافه بد عهدی آمریکا و سه کشور خبیث اروپایی در برجام امروز زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که فرصت خوبی برای مذاکره با آمریکا است و از طرفی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می‌شویم و رئیس جمهور آمریکا با همه این مشکلات نیازمند برگ برنده در انتخابات بوده و چه چیز برای او بهتر از مذاکره با ایران است.

امام جمعه خیرآباد گفت: هدف آن‌ها این است که جمهوری اسلامی را پای میز مذاکره بیاورند هر چند توافقی صورت نگیرد، چراکه از این کار می‌خواهند بهره‌برداری سیاسی کنند و اعلام کنند که ایران ناچار به تسلیم و مذاکره شد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است اینکه ما هیچ نیازی به مذاکره نداریم و اگر هم نیاز باشد با این دولت مذاکره نخواهیم کرد، چراکه بد عهد هستند و پایبند به هیچ قانون و معاهده بین المللی نیستند.

طزری بیان کرد: مشکلات ما با مذاکره هم قابل حل نیست، چراکه دشمن جز شکست ما چیزی نمی‌خواهد؛ آنچه موجب بر طرف شدن مشکلات ما می‌شود، استفاده از مدیران متخصص و متعهد و سرمایه‌ها و داشته‌های درونی بوده و این به تجربه بارها ثابت شده است؛ مذاکره به جز معطل کردن کشور و از دست دادن ظرفیت و امکانات داخلی و مضاعف کردن مشکلات دستاورد دیگری ندارد، از این رو، کسانی که به دنبال مذاکره هستند، نه دلسوز مردم و نه به دنبال حل مشکلات مردم هستند.

خطیب جمعه خیرآباد اظهار کرد: امروز جامعه ما دچار مشکلات اقتصادی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و فشار بر اقشار آسیب پذیر مضاعف گشته است؛ مشکلات به گونه‌ای نیست که قابل علاج نباشد، بلکه با روحیه جهادی و انقلابی می‌توان این مشکلات را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای آن روز فریاد بر آورده‌اند و بر می‌آورند که مردم مشکلات و گرفتاری دارند که خود و هم حزبی‌های آن‌ها سال‌ها اختیارات کشور را بر عهده داشته‌اند و به‌جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند در مقام طلبکار و حامی مردم برآمده‌اند و این نه از سر دلسوزی، بلکه از سر فریب‌کاری و عوام‌طلبی است.

طزری تصریح کرد: مشکلات امروز ما به خاطر سوء‌مدیریت عده ای بوده که زمانی مسوول بوده‌اند، است و این با مدیریت جوانان انقلابی و جهادی قابل حل است؛ از این رو، از مسؤولان انتظار می‌رود برای مشکلات گرانی‌های اخیر اقدامات عاجل انجام دهند و وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند.

امام جمعه خیرآباد گفت: از همه مؤمنان و افراد دلسوز جامعه انتظار می‌رود در این شرایط سخت به یکدیگر رحم کنند و مراعات حال اقشار مستضعف را نمایند؛ صاحب‌خانه‌ها مراعات حال مستاجران را نمایند و رفع همه مشکلات اقتصادی خود را بر دوش مستأجر قرار ندهند.

وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در وضعیت کرونا خاطرنشان کرد: از همه آحاد جامعه می‌خواهیم اصول بهداشتی را فراموش نکنند و بدانیم کرونا تمام نشده، بلکه به‌خاطر بی مبالاتی متاسفانه آمار مبتلایان روزبه‌روز در حال افزایش بوده و آمار فوتی‌ها نیز افزایش یافته است؛ از همه درخواست می‌شود تا پایان کرونا رعایت نمایند تا خود و دیگران را دچار مشکل نکنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول