اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پا در رکاب تا روستای هدف گردشگری انجدان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: هیات آکادمی دوچرخه سواران استان مرکزی مسیر جاذبه های گردشگری استان مرکزی را رکاب می زنند

پا در رکاب تا روستای هدف گردشگری انجدان

مصطفی مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: امروز و به مناسبت تولد هشتمین امام شیعیان یک گروه ۲۵ نفره از دوچرخه‌سواران استان مرکزی، مسیر ۳۷ کیلومتری از اراک تا روستای تاریخی و هدف گردشگر ی انجدان را رکاب زدند.

وی افزود:  هیئت دوچرخه سواران در این برنامه از موزه مردم شناسی روستای انجدان، چشمه فضل بن علی و چمن دره، آرامگاه  تاریخی شاه غریب و شاه قلندر بازدید کردند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: این حرکت برای اولین بار  با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی انجام می‎شود.

مرزبان در ادامه گفت: این برنامه با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری استان در آخرین روز از دهه کرامت و با هدف ترویج فرهنگ سفر با دوچرخه به مقاصد گردشگری اجرا شد.

وی افزود: در طی این مسیر سعی می‌شود به معرفی گردشگری استان به خصوص جاذبه‌های طبیعی و تاریخی پرداخته شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی اظهار کرد: این هیئت دوچرخه سواران ماه گذشته نیز به مناسبت روز ورزشهای پهلوانی به مقصد خانه امیر کبیر در روستای هدف گردشگری هزاوه رکاب زدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول