اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه اردکان

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان اعلام کرد: برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همزمان با مرکز استان در شهرستان اردکان نیز برگزار می‌شود.

برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه اردکان

علی فتح‌زاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: برخی از بخش‌های شهرستان اردکان بیش از ۱۰۰ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارند و تا به حال شرکت کنندگان داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مجبور بودند از ساعت‌ها قبل از شروع آزمون به سمت مرکز استان حرکت کنند که این امر علاوه بر استرس‌هایی که به داوطلبان و خانواده‌های آنان وارد می‌کرد، مترتب خطراتی نیز بود.

وی افزود: در همین راستا با مکاتبات و پیگیری‌هایی که با سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفت و نظر به برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون‌های سال گذشته، خوشبختانه موفق شدیم میزبانی این آزمون‌ را نیز به دانشجویان و مردم شهرستان اردکان هدیه کنیم.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه اردکان در برگزاری آزمون‌های سراسری، ضمن قدردانی از حُسن اعتماد سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه، خاطرنشان کرد: بدین ترتیب در آزمون امسال، 757 نفر مشتمل بر 343 داوطلب زن و 414 داوطلب مرد در سه نوبت صبح و عصر پنجشنبه دوم مردادماه و صبح جمعه سوم مردادماه در این دانشگاه به رقابت علمی خواهند پرداخت.

این مقام مسئول تصریح کرد: امسال شرایط کرونایی کشور حساسیت آزمون‌های سراسری را دو چندان کرده و ما نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ارسالی از سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را در بالاترین سطح، سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده‌ایم و از این بابت داوطلبان و خانواده‌های گرامی‌شان هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: همانگونه که در آزمون‌های سال گذشته مسئولین و مقامات اداری، انتظامی، امنیتی و خدماتی شهر نهایت همکاری خود را به منصه‌ی ظهور گذاشتند، انتظار داریم امسال نیز با توجه به این شرایط خاص و در همه‌ی آزمون‌های پیش رو شاهد همراهی و همکاری گسترده این عزیزان باشیم.

دکتر فتح‌زاده در پایان اعلام داشت: جزئیات برگزاری این آزمون در هفته آخر تیرماه از طریق وب‌سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد و از داوطلبان عزیز و خانواده‌های ارجمندشان تقاضا می‌کنیم خبرها و اطلاعات در خصوص آزمون‌های سراسری را صرفاً از طریق وب‌سایت رسمی دانشگاه اردکان دنبال نمایند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول