اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس در منطقه آزاد ماکو

مدیر تسهیل تولید،‌ صنایع و معادن منطقه آزاد ماکو گفت: طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس منطقه آزاد ماکو همسو با جهش تولید در دستور کار سازمان قرار می گیرد.

احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس در منطقه آزاد ماکو

آرش یوسف زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیریت تسهیل تولید، صنایع و معادن منطقه آزاد ماکو اولین جلسه طرح احیای معدن کوچک مقیاس با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، نماینده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و نماینده شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه گذاران و معدن‌داران فعال در حوزه های مس، منیزیت و سنگ های تزئینی منطقه در سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شده است.

وی با بیان پتانسیل های معدنی منطقه و با اشاره به عقد تفاهم نامه پهنه اکتشافی این سازمان با ایمیدرو، افزود:‌ سازمان منطقه آزاد ماکو برای همکاری‌های بیشتر و فعال شدن و رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید معادنی که طی سالیان اخیر راکد بودند و یا با حداقل ظرفیت به کار خود ادامه می دادند، آمادگی کامل دارد.

مدیر تسهیل تولید،‌ صنایع و معادن منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: معرفی سرمایه گذار، معرفی آنها به صندوق های بیمه، مذاکره با شرکت های بزرگ برای سرمایه گذای در حوزه های مختلف و واگذاری معادن  از جمله برخی اقدامات در زمینه فعالسازی معادن و اجرای طرح احیای معادن است.

وی گفت: بر این اساس طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس منطقه آزاد ماکو همسو با جهش تولید در دستور کار سازمان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول