اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قاب گوشی از عوامل مهم زیبایی گوشی است

امروزه با افزایش قیمت تلفن های همراه، لوازم جانبی موبایل از اهمیت ویژه تری برخوردار شده اند؛ چرا که می توانند علی رغم به وجود آوردن زیبایی بیشتر برای گوشی های موبایل به افزایش کارایی و حفاظت آن کمک کند. در اینجا ما تلاش داریم، برندهای مشهور و لوازم جانبی با کیفیت از قبیل قاب های طرح دار سامسونگ را در فروشگاه معتبر مسترکیس به شما معرفی کنیم. علاوه بر معرفی به استفاده های ضروری و کاربردی به دلایل استفاده از این لوازم جانبی موبایل اشاره می کنیم.

قاب گوشی از عوامل مهم زیبایی گوشی است

قاب گوشی

قاب گوشی امروزه برای حفاظت بیشتر دستگاه های تلفن همراه به کار می روند. شما با استفاده از قاب ها و کاور ها دو کار فرایند مهم را به صورت همزمان انجام داده اید. این دو کاربرد ویژه قاب گوشی را به صورت زیر بیان خواهیم کرد:

قاب موبایل برای حفاظت بیشتر
قاب موبایل برای زیبایی بیشتر

حفاظت بیشتر با قاب موبایل

این سال ها با افزایش مداوم قیمت گوشی های موبایل مواجه بوده ایم؛ تحریم های اقتصادی کشور جمهوری اسلامی ایران نیز این امر را تشدید کرده است چرا که شرکت های وارد کننده گوشی های موبایل، برای وارد کردن کالای خود، با دور زدن تحریم ها مجبور هستند هزینه های بیشتری را تحمل کنند تا کالای اصل و با کیفیت را به مرزهای داخلی کشور وارد کرده و به دست مصرف کننده برسانند. پس اضافه شدن قیمت نیز امری طبیعی خواهد بود.

در راستای این افزایش قیمت سرسام آور تلفن های همراه، برای حفاظت بیشتر از دارایی های خود که صرف خرید موبایل های نسل جدید شده است بهتر است از قاب گوشی استفاده کنید. چرا که با حفاظت بیشتر از گوشی موبایل، با کاهش احتمال آسیب در برابر صدمات فیزیکی مواجه خواهید شد. و نهایتا شما با یک قابل آسیب دیده مواجه خواهید بود که هزینه تعویض آن بسیار کمتر از تعمیر یک LCD آسیب دیده است.

اگر در مراکز صنعتی کار می کنید و یا کارهای شما با فعالیت و جابه جایی مداوم همراه است، حتما خسارت هایی که به دستگاه تلفن همراه از طریق ضربه ها یا بر خورد با زمین وجود داشته را به چشم دیده اید. اغلب افراد در این مراکز با مشکلات زیادی رو به رو هستند به حدی که گاهی ترجیح میدهند تلفن هوشمند خود را در این مراکز به همراه نداشته باشند.

اما چرا شما از قاب های با مقاومت بیشتر استفاده نکنید؟!

شما با انتخاب یک قاب مناسب از بروز همه این مشکلات فرار خواهید کرد. اگر از موبایل های سامسونگ استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم که از قاب گوشی A50s و قاب گوشی A20sعرضه شده در سایت دیدن کنید.

سایت مسترکیس توانسته با کیفیت عالی و قیمت های بسیار مناسب لوازم جانبی موبایل را در اختیار شما قرار دهد.

زیبایی بیشتر با قاب موبایل

بعد از متوجه شدن این که، قاب های موبایل برای حفاظت بیشتر موبایل های لمسی شما بسیار لازم است، بهتر است این نکته را نیز از دست ندهید که با اضافه شدن یک قاب زشت و زمخت به تلفن همراه شما از لذت داشتن آن بهره مند نخواهید شد. چرا که اگر شما با حجم زیاد و بدون استفاده یک قاب مواجه  شوید، احتمال دارد تا مرحله ای پیش بروید که حتی از برند آن گوشی و مدل آن نیز متنفر شوید. پس زیبایی نیز در انتخاب این قاب ها اهمیت بالایی دارند و باید به این نکته نیز برای انتخاب این مورد، توجه ویژه ای داشت.

قاب گوشی طرح دار راهکار مقابله با این اتفاقات بد است. با این راهکار عالی، علاوه بر سالم نگاه داشتن گوشی موبایل، ظاهری زیبا را به موبایل خود هدیه می دهید و لذت داشتن آن قاب را برای خود بیشتر می کنید.

حتما تا به حال قاب هایی وجود داشته که در مهمانی ها یا مراکز عمومی توجه شما را به خود جلب کرده است. این قاب ها یا در اثر مقاومت و حفاظت کامل از تلفن همراه برای شما جذاب بوده است یا رنگ بندی و تنوع طرح های متفاوت آنان چشم های شما را به وجد آورده است و یا گاهی هر دو ویژگی در کنار هم تمایز این محصولات را پر رنگ کرده است.

متاسفانه گاهی در پیدا کردن قاب مناسب خودمان دچار مشکل خواهیم بود و نمیتوانیم درست تصمیم گیری کنیم. نکته مهم و قابل توجه در انتخاب قاب نوع، استفاده ما از قاب است. بهتر است ابتدا تنوع آن را در مراکز معتبر فروشی مانند سایت مسترکیس بررسی کنیم. ما در این سایت برای شما تنوع بسیار زیادی از قاب طرح دار A20s و قاب طرح دار A20 و  قاب طرح دار A50 قرار داده است. برای خرید قاب های سایر گوشی های موبایل، با کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب می توانید به سایت فروشگاه مسترکیس مراجعه کرده و برای برند های مختلف، قاب های ویژه و طرح دار را انتخاب کرده و از تجربه خریدی امن لذت ببرید. چرا که در این سایت تمرکز خاصی بر روی قاب های موبایل گذاشته و تنوع بسیار بالایی را مد نظر قرار داده است.

پس فرصت را برای خرید قاب های سامسونگ، هواوی، آیفون و شائومی از دست ندهید و به سایت مسترکیس مراجعه کنید.

نتیجه گیری

مسترکیس در اقدامی عالی به معرفی محصولات جدیی همچون قاب A20s و سایر قاب های سامسونگ با قیمت های عالی پرداخته است. همانطور که در این مطلب بیان شد قاب های موبایل اهمیت های ویژه ای در میان کاربران از دو جنبه زیبایی و محافظت از دستگاه تلفن همراه دارد. همچنین در این مقاله یاد گرفتیم که مهم ترین راه برای حفظ سرمایه و یا زیبا نگه داشتن تلفن همراه استفاده از یک قاب زیبا و کار آمد است. و مهم ترین نکته برای خرید یک قاب درست بررسی کامل تنوع آنها است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول