اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مکلف شدن واحدهای صنفی مکلف به نصب برچسب قیمت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: نصب بر چسب قیمت در واحدهای صنفی الزامی بوده و واحدهای صنفی مکلف به رعایت آن هستند.

مکلف شدن واحدهای صنفی مکلف به نصب برچسب قیمت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران حسینعلی قوانلو با اعلام این خبر گفت: اطلاع از قیمت کالا، ابتدایی‌ترین حق مصرف کننده است و پویش بدون قیمت نخریم در راستای این حق از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش سبب نظارت همگانی بر بازار خواهد شد تصریح کرد: مردم با نخریدن کالاهایی که فاقد قیمت هستند ضمن اینکه از حق خود دفاع می‌کنند می‌توانند با این نخریدن سبب متنبه شدن واحد های صنفی متخلف شوند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: البته در کنار اینکه در این پویش،مردم پای کار می‌آیند بازرسان این سازمان نیز با حضوردر بازار استان با هر گونه عدم درج قیمتی برخورد قانونی کرده و برای واحد های صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل خواهند داد.

قوانلو یادآور شد: باید بپذیریم با تعداد محدود بازرسانی که این سازمان دارد در مقابل با حجم واحدهای صنفی در استان مازندران که بالغ بر ۱۵۰هزار واحد صنفی هستند، یقینا حضور مردم در پویش بدون قیمت نخریم، می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار، تقلب در کسب و ... موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول