اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب اراده ملت: بانک مرکزی هر چه سریع‌تر جلوی رشد ناباورانه سکه و ارز را بگیرد

اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت با بیان اینکه دولت و بانک مرکزی هر چه سریع تر جلوی رشد فزاینده و ناباورانه قیمت سکه و ارز را در جامعه بگیرند، تصریح کردند: این افزایش ها باعث صعود نرخ برخی اقلام اساسی شده است.

حزب اراده ملت: بانک مرکزی هر چه سریع‌تر جلوی رشد ناباورانه سکه و ارز را بگیرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت روز جمعه ۱۳ تیرماه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه اعضای شورای مرکزی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت دو حوزه اقتصاد و سلامت کشور خاطر نشان کردند: دولت و بانک مرکزی هر چه سریع تر جلوی رشد فزاینده و ناباورانه قیمت سکه و ارز را در جامعه بگیرد. این افزایش ها باعث صعود نرخ برخی اقلام اساسی مثل لوازم خانگی  و همچنین قیمت مسکن و اجاره بها شده است. دولتمردان علی الخصوص تیم اقتصادی دولت همراه با نهادهای نظارتی باید شبانه روز در این راستا فعالیت کنند.

همچنین اعضای حاما از همه ملت ایران خواستند برای جلوگیری از افزایش روند واگیری ویروس کرونا استفاده از ماسک را جدی بگیرند و البته دولت هم باید ماسک و لوازم بهداشتی ارزان قیمت در اختیار عموم ملت قرار دهد.

در دستور اصلی این جلسه رویکرد سیاسی و تشکیلاتی حزب  در دو برنامه ارائه شده به بحث و رای گذاشته شد و  توسط اعضا به تصویب رسید.

همچنین انتخاب ارکان حزب اراده ملت دستور بعدی جلسه بود که با توجه به عدم امکان برگزاری کنگره در شرایط فعلى، افراد زیر تا زمان برگزاری کنگره مدیریت اجرایی حزب را بر عهده خواهند داشت. بر این اساس افراد زیر انتخاب شدند:

احمد حکیمی پور دبیرکل

افشین فرهانچی قائم مقام دبیرکل

رضا قاسم پور سخنگو

زهره رحیمی دبیر شورای مرکزی

رحیم حمزه رییس دفتر سیاسی 

همچنین در این جلسه نمایندگان شورای مرکزی در ۲ حوزه شاخه جوانان و دو هفته نامه اراده ملت (ارگان خبری حاما) بترتیب خانم معصومه رضایى و آقاى على مهرى با نظرت اکثریت انتخاب شدند.

گفتنی است حزب اراده ملت هم اکنون ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان را به عهده دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول