اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پخش «استودیو الفبا» از شبکه افلاک

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: با تدابیر و هماهنگی‌های بعمل آمده برنامه‌های تولیدی استودیو الفبا در شبکه استانی افلاک پخش می‌شود.

پخش  «استودیو الفبا» از شبکه افلاک

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صیاد درگاهپور با اعلام این خبر گفت: برنامه الفبا به تهیه کنندگی حمید بیرانوند چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹ با انجام گفتگوی ۱۰ دقیقه‌ای پیرامون یکی از موضوعات مهم دستگاه تعلیم و تربیت آغاز و در ادامه در یک بسته خبری ۸ دقیقه، مصاحبه‌ها و گزارش‌های جذاب توسط خود فرهنگیان و دانش آموزان استان پخش می‌شود.

وی افزود: استودیو الفبا ابتکار این دوره روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان است که با آموزش‌های داده شده به خبرنگاران دانش‌آموزی پانا و مجریان فرهنگی، هم اکنون اخبار حوزه فرهنگیان و دانش‌آموزان توسط آنان و با آیتم های جذاب تهیه و تولید می‌شود.

 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در پایان گفت: برنامه و اخبار الفبا توسط عوامل فنی صداوسیما و با همکاری ۱۵ فرهنگی و دانش آموز تهیه و آماده پخش می‌شود و سوژه‌های این برنامه نیز از سوی فرهنگیان به روابط عمومی آموزش و پرورش استان جهت تهیه و تولید ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول