اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۲۸ پروژه مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی هنوز آغاز نشده است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به استان گفت: تاکنون عملیات اجرایی ۲۸ پروژه این سفر در خراسان شمالی آغاز نشده است.

۲۸ پروژه مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی هنوز آغاز نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محسن محمدی صبح امروز در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست ‌جمهوری به خراسان شمالی اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی ۵۹۴ میلیارد تومان از بودجه عمومی و ۳۴۵ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی پروژه مصوب شد.

وی افزود: از مجموع ۵۹۴ میلیارد تومان پروژه مصوب از بودجه عمومی، ۲۹۵ میلیارد تومان این اعتبارات در سال ۹۸ و ۲۹۹ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته‌شده که از مجموع اعتبارات مصوب در سال ۹۸ تاکنون بیش از ۲۰۴ میلیارد تومان تخصیص پیداکرده و نقدینگی تأمین شده آن تاکنون بیش از از ۱۹۱ میلیارد تومان است.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین درباره وضعیت اعتبارات پروژه‌های مصوب از صندوق توسعه ملی گفت: از مجموع ۳۴۵ میلیارد تومان برای سال ۹۸ بودجه ۹۹ میلیاردی و در سال ۹۹ نیز اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده که درمجموع تاکنون بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد تومان معادل ۳۳ درصد تخصیص که نقدینگی آن ۱۱۴ میلیارد تومان است.

وی به وضعیت پروژه‌های مصوب شده از سفر ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: از ۱۹۸ پروژه در قالب ۴۴ طرح در این سفر تاکنون ۲۶ پروژه پایان یافته است.

محمدی ادامه داد: ۴۳ پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۵۰ پروژه بین ۵۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۵۱ پروژه زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲۸ پروژه نیز تاکنون آغاز نشده است.

گفتنی است سفر رئیس‌جمهور در ۲۳ تیرماه سال گذشته به خراسان شمالی انجام شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول