اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده بندرعباس: مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند، گفت: روحانی کشور را رها کرده و در این دولت مردم روز به روز فقیرتر و سفره آنان کوچک تر می شود.

نماینده بندرعباس: مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس امروز (یکشنبه 15 تیرماه 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم به مجلس یازدهم دل و امید بستند و از مجلس توقع کار، تلاش، صداقت و دسلوزی دارند.

وی با بیان اینکه مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند، افزود: روحانی کشور را رها کرده و در این دولت مردم روز به روز فقیرتر و سفره آنان کوچک تر می شود.

مرادی یادآور شد: روحانی نتوانست قیمت ارز، سکه ومسکن را سامان دهد و قیمت و کیفیت خودرو را کنترل کند و اکنون در وضعیت بیکاری رکوردار بوده و قیمت کالاها و ارزاق مردم به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

نماینده مردم بندرعباس با تاکید بر اینکه ارزش پول ملی که هویت ملی است، کاهش یافته است، تصریح کرد: این وضعیت فعلی به خاطر بی انگیزگی روحانی و همکاران وی در دولت است.

وی ادامه داد: بیشترین بی حرمتی از سوی شخص رئیس جمهور به استان هرمزگان صورت گرفت؛ در حالی که در استان هرمزگان دریا، پالایشگاه و مناطق آزاد وجود دارد اما مردم حوزه های انتخابیه من از اشتغال، اقتصاد، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ... مناسبی برخوردار نیستند.

مرادی ابراز تاسف کرد:  مردم بندرعباس دریا دارند اما صید و صیادی خبری نیست، اسکله دارند اما تجار آن خسته و ناامید از دولت شما (دولت دوازدهم) هستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در استان هرمزگان خطاب به روحانی گفت: مسبب اصلی جانباختن هم استانی های من بر اثر ویروس کرونا شما هستید؛ شما بی جهت وضعیت شیوع و گسترش کرونا را در هرمزگان سفید اعلام کردید و حساسیت ها را کاهش دادیدو سعی کردید هر مشکلی را با خنده پاسخ بدهید.

وی افزود: آیا از بی حرمتی که در حق مردم قشم روا داشته شده اطلاع دارید؟ آیا می دانید چند درصد از جوانان هرمزگانی سرخورده و ناامید هستند؟تمامی این آشفتگی ها ناشی از سوء مدیریت  شما (روحانی) و همکاران شما است.

مرادی تاکید کرد: برای نجات جان مردم اعتبار حوزه بهداشت و درمان را آزاد کنید و اجازه دهید پرستاران و کادر درمان به حقوق خود برسند تا مدافعان سلامت بتوانند برای درمان مردم کاری انجام دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول