اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بلاتکلیفی در تیراندازی مرکز مازندران

ساری با حضور ستاره‌ای چون هانیه رستمیان، یکی از مهم‌ترین شهرهای تیراندازی در استان مازندران است، حمید بخشی، مصطفی نیک‌نقش که از جنس همین رشته است را به سمت ریاست هیأت تیراندازی ساری منصوب کرد.

بلاتکلیفی در تیراندازی مرکز مازندران

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|هیأت تیراندازی ساری بعد از گذشت چندین‌ماه همچنان بلاتکلیف است و باید برای رفع این مشکل، اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و اداره ورزش ساری به‌صورت جدی ورود کنند.

تغییر و تحولات رو به پیشرفتی این روزها در تیراندازی انجام شده و در سکوت، ورزشکاران و قهرمانان در حال رشد هستند.

برنامه‌ریزی‌ها در مازندران برای تربیت و پرورش قهرمانان در تیراندازی به‌نحوی است که این استان در حال تبدیل به قطب تیراندازی در کشور است. حمید بخشی که حدود ۱۰ ماه به‌عنوان سرپرست این هیأت در مازندران مشغول فعالیت بود، در نهایت موفق شد با کسب ۱۳ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه برای ۴ سال سکاندار تیراندازی استان مازندران شود.

تیراندازی با حمید بخشی دچار تحولاتی شد و مدیران جدیدی در شهرهای مختلف، سکان هدایت تیراندازی را برعهده گرفتند تا این رشته محبوب ورزشی به آینده خود بیش از پیش امیدوار باشد.

ساری با حضور ستاره‌ای چون هانیه رستمیان، یکی از مهم‌ترین شهرهای تیراندازی در استان مازندران است، حمید بخشی، مصطفی نیک‌نقش که از جنس همین رشته است را به سمت ریاست هیأت تیراندازی ساری منصوب کرد. نیک‌نقش با توجه به مسؤولیتش در سمت معاونت شهرداری ساری و ارتباطاتی که دارد، می‌تواند به تیراندازی ساری کمک کند.

حال بعد از گذشت چندین ماه از انتصاب نیک‌نقش و با وجود نامه‌نگاری‌های متعدد از سوی هیأت و اداره ورزش و جوانان، همچنان اسناد و مدارک و اموال در اختیار رئیس جدید قرار نگرفته است.

حمید بخشی پاسخی به این اتفاقات نداد اما حجت‌الله قدمی معاون اداره ورزش و جوانان ساری در این زمینه اظهار کرد: تیراندازی بعد از تغییرات در رأس هیأت با حضور حمید بخشی تغییراتی را در شهرهای مختلف داشت. هر رئیسی حق دارد نیروهای مورد نظر خود را در شهرها و سمت‌های مختلف منصوب کند و در ساری نیز علی‌رقم زحمات ساعی، مسئولیت جدید این هیأت را نیک‌نقش پذیرفته است.

وی درباره عدم تحویل اسناد و مدارک توسط رئیس قبلی به رئیس فعلی گفت: با وجود اینکه مراسم تودیع و معارفه‌ای صورت نگرفت اما نامه‌نگاری‌های زیادی در این زمینه انجام شد و ساعی هم با این موضوع و تحویل اسناد و اموال، هیچ‌گونه مخالفتی ندارد اما دلخوری‌هایی از بخشی دارد که به همین دلیل تقاضای تشکیل جلسه و دیدار حضوری داشته تا در حضور رئیس هیأت استان و سایر اعضا، مدارک و اسناد را تحویل دهد.

معاون اداره ورزش و جوانان ساری افزود: رئیس قبلی خواسته نابه‌جایی ندارد و امیدواریم بخشی با برگزاری جلسه‌ای ضمن تقدیر از زحمات چندساله ساعی پای صحبت‌های او بنشیند و اسناد، مدارک و اموال هیأت هم در همان جلسه تقدیم نیک‌نقش شود.

به گزارش فارس، تیراندازی یکی از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی در مازندران است و بهتر است حمید بخشی رئیس هیأت تیراندازی استان هرچه زودتر با برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس اسبق و جدید هیأت تیراندازی ساری، به دلخوری‌ها پایان دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول