اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فرمانده سپاه البرز: ساخت بیمارستان بحران در کرج ضروری است

فرمانده سپاه امام حسن امام مجتبی (ع) استان البرز گفت: استان البرز که شرایط خاص دارد و ممکن است هر لحظه با بحران جدیدی مواجه شود نیازمند ساخت بیمارستانی مبتنی بر بحران است.

فرمانده سپاه البرز: ساخت بیمارستان بحران در کرج ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه استان البرز، ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، با بیان اینکه مسلما حفظ سلامت جزء واجبات شرعی و قانونی است، اظهار داشت: اگر حق شرعی را نگاه کنیم به جز بحث ابلاغیه و دستورالعمل «مقدمه هر واجبی، واجب است»، اگر حفظ سلامت مهم و ضروری است، ماسک زدن برای اجرای آن واجب می باشد.

استفاده ماسک از الزامات و واجبات در حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از توسعه و گسترش این بیماری قطعا به نفع جامعه می باشد

 

وی با اشاره به اینکه ابلاغ و مشارکت رهبر معظم انقلاب در پویش «من هم ماسک می زنم» تحکیم شرکت در این امر است، بیان کرد: استفاده ماسک از الزامات و واجبات در حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از توسعه و گسترش این بیماری قطعا به نفع جامعه می باشد.

وی با تشریح اقدامات سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در مرحله اول شیوع این بیماری، تصریح کرد: ارگان‌ها و سازمان‌ها در مرحله ای اول بیماری کرونا انجام وظیفه کردند و در مرحله ی دوم علاوه بر اقدامات قبل فعالیت‌های بیشتری نیز در حال انجام می‌باشد.

مردم با نزدن ماسک، مسافرت های غیر ضروری و حرکت های غیر اصول بهداشتی باعث از بین رفتن زحمات دیگران در این برهه حساس می‌شوند

 

 

سردار مولایی با اشاره به دستاوردهای سپاه و دانشگاه در پیک اول بیماری کرونا در استان، ادامه داد: مردم ما در استان تاکنون دستاوردهای بزرگی داشتند، با نزدن ماسک، مسافرت های غیر ضروری و حرکت های غیر اصول بهداشتی باعث از بین رفتن زحمات دیگران در این برهه حساس می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم، ارگان‌ها، سازمان‌ها، نهادها، سپاه و بسیج در فاز اول شیوع این ویروس دارای تجربه ای کمتری بودند، افزود: همه ما در مرحله دوم کنترل شیوع این ویروس دارای تجربه هستیم و ان شاء الله همانند گذشته در کنار مردم با طرح‌های (نقاهتگاه، قرارگاه های محله محور و غیره) هستیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) همچنین با اشاره به حضور و مجاهدت پرستاران و پزشکان در میدان جنگ تحمیلی، اضافه کرد: بسیج در هر برهه از شرایط آماده ارائه خدمات به مردم است.

وی در پایان از ساخت بیمارستان مبتنی بر بحران در استان خبر داد و افزود: ساخت این بیمارستان باید به سرعت آغاز شود چرا که بحران زمان مشخصی ندارد و البرز با شرایط و ظرفیت‌های خاصی که دارد به یک بیمارستان با قابلیت ارائه خدماتی فراتر و همچنین در شرایط بحرانی به شدت نیاز دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول