اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محدودیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد/ ممنوعیت هرگونه تجمع به مدت یک هفته

با تمهیدات ستاد مقابله با کرونا با توجه به افزایش شیوع این بیماری در چهارمحال و بختیاری، مجوزهای لازم جهت تعطیلی برخی مراکز تجمعی از سوی این ستاد به مدت یک هفته صادر شد.

محدودیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد/ ممنوعیت هرگونه تجمع به مدت یک هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی این شهر، از امروز به مدت یک هفته فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، مراکز تفریحی و گردشگری، باشگاه‌های ورزشی، استخرها، موزه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، شهرهای بازی، مراکز ورزشی آبی و ... تعطیل و برگزاری همایش و تجمعات ممنوع می‌باشد.

گفتنی است، برگزاری نماز جمعه در هشت شهرستان چهارمحال و بختیاری به جز شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا تعطیل شد؛ همچنین تعطیلی دانشگاه و حوزه‌های علمیه مشمول برگزاری امتحانات از طریق مجازی نمی‌شود و آزمون‌ها با توجه به تاکید بر دورکاری‌ها برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است با توجه به ایجاد سختی معیشتی برای اقشار مختلف با اعمال محدودیت و تعطیلی‌ها، مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طولانی شدن تعطیلات پیشگیری نمایند.

بر اساس مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت برگزاری مراسم و تجمعات اعمال و از برگزاری هرگونه تجمعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، محافل جشن عروسی و ترحیم ممانعت به عمل خواهد آمد و مقامات قضایی استان می‌توانند علیه متولیان اعلام جرم نمایند.

اگر چه چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های پیشگام در اجرای پروتکل‌های بهداشتی است اما عدم توجه برخی صنوف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی موجب شد تا تیم‌های ویژه بازرسی کرونا تشکیل و پس از دریافت آموزش‌های لازم، این تیم‌ها فعالیت خود را از امروز عصر رسما آغاز نمایند.

همچنین شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا اگر چه از تعطیلات ستاد کرونا مستثنی شدند ولی، از مردم فهیم این دو شهرستان درخواست می‌شود داوطلبانه محدودیت و تعطیلی‌های سایر شهرستان‌ها را اعمال و از افزایش شیوع بیماری در این شهرستان پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول