اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رفع تصرف و آزادسازی هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی حریم امیررود نوشهر

مدیر منابع آب منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلارشت از آزادسازی هزار و ۸۰۰ مترمربع از زمین‌های تصرف شده حریم و بستر رودخانه امیررود در محدوده شهرستان نوشهر در کمترین زمان، در حدود ۱۵ روز پیگیری قضایی خبر داد.

رفع تصرف و آزادسازی هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی حریم  امیررود نوشهر

حامد عبدالهی مدیر منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر ضمن هشدار قاطع به متخلفان و متصرفان بستر مجاری و منابع آبی گفت: با حمایت بسیار خوب دستگاه قضایی به خصوص دادستان، همراهی نیرو انتظامی و همچنین همکاری شهرداری هزار و ۸۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه امیررود نوشهر رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه برخی از متخلفان به تصور اینکه در شرایط کرونایی اقدامات خلاف قانون آنها از دید  ماموران  و مجریان قانون مخفی خواهد ماند، افزود: گروه‌های گشت و بازرسی و مأموران ماده ۳۰ این امور در هیچ شرایطی، فعالیت خود را تعطیل نخواهند کرد و این امور  ضمن معرفی متصرفین به مراجع قضایی، انفال و اراضی عمومی را آزاد و تاسیسات احداثی را تخریب خواهد کرد.

عبدالهی ضمن هشدار جدی به افرادی که در اراضی واقع در حریم و بستر رودخانه‌ها اقدام به خرید و فروش می‌کنند، افزود: افراد پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور منابع آب اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

مدیر منابع آب منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلارشت خاطر نشان کرد: در آزادسازی بستر علاوه بر حمایت‌های دستگاه قضا و انتظامی، برخی از نهادها و ادارت از جمله شهرداری‌ها مشارکت فعال داشتند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول