اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تکمیل ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان فیروزآباد

رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد گفت: با توجه به پذیرش بیماران از شهرستان‌های هم‌جوار ظرفیت بخش قرنطینه کرونا فیروزآباد تکمیل‌شده و ناچار به‌ اضافه نمودن تخت جهت پذیرش بیماران شده‌ایم.

تکمیل ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان فیروزآباد

 به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سجاد احمدی جورقی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم عامل اصلی بحرانی‌تر شدن وضعیت کرونا در این شهرستان است.
 وی با اظهار نگرانی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان افزود: بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد از تمام ظرفیت‌های خود در راستای خدمت به بیماران کرونایی استفاده کرده که این مهم کافی نیست و انتظار می‌رود مردم نیز در راستای رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌های اعلام‌شده بهداشتی همکاری بهتر و شایسته‌تری داشته باشند.
رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با اشاره به وضعیت نامطلوب و رو به بحران در خصوص شیوع روزافزون ویروس کرونا، ادامه داد: با توجه به افزایش گردش ویروس در سطح جامعه و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین، این بیمارستان با وضعیت بسیار بحرانی و افزایش بیماران مبتلا به کرونا مواجه شده است.
احمدی اضافه کرد: ازاین‌رو با توجه به پذیرش بیماران از شهرستان‌های هم‌جوار ظرفیت بخش قرنطینه کرونا در این بیمارستان تکمیل‌شده و ناچار به‌اضافه نمودن تخت جهت پذیرش بیماران جدید شده است.
وی بیان کرد: در صورت عدم رعایت جدی فاصله‌گذاری اجتماعی، بی‌توجهی به استفاده از ماسک، رعایت نکردن بهداشت فردی، جدا نکردن بیماران و خودمراقبتی در افراد دارای علائم، به‌زودی شاهد افزایش موارد شدید بیماری با مقیاس گسترده در سطح شهرستان خواهیم بود.
رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با اشاره به نگرانی از وضعیت شهرستان و افزایش آلودگی این ویروس اظهار داشت: لازم است همه افراد دارای علائم، خود را مبتلا به کرونا فرض کرده و ضمن استراحت و رعایت قرنطینه، مراقب باشند دیگران را آلوده نکنند.
احمدی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم از تردد در اماکن و شرکت در تجمع‌ها با جدیت خودداری کنند.
وی گفت: تغییر رفتار در شهرستان فیروزآباد و شهرهای هم‌جوار مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماندن در خانه و رعایت فاصله فیزیکی باید هر چه سریع‌تر صورت گیرد و این هشدار توسط مسئولان و مردم این شهرستان‌ها جدی گرفته شود.
احمدی ضمن تقدیر از تمام پزشکان و کادر بهداشتی، درمانی و پشتیبانی بیمارستان حضرت قائم (عج) همچنین ترجمان‌ها، سازمان‌های دولتی، تشکل‌ها و پویش‌های مردم‌نهاد خواستار همکاری همشهریان در رعایت موارد بهداشتی و عدم مراجعه غیر ضرور به بیمارستان جهت یاری کادر درمان و شکست این بیماری شد.
انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول