اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستگیری اوباش سابقه دار در کرج

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری اوباش سابقه دار منطقه میانجاده خبر داد و گفت: در این میان چندین قبضه سلاح گرم و سرد کشف و ضبط شد.

دستگیری اوباش سابقه دار در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ نور محمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز، صبح امروز در جمه خبرنگاران، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حمل سلاح سرد و گرم توسط یکی از اوباش منطقه میانجاده شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ابتدا از صحت خبر مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی ضمن زیر نظر گرفتن اقدامات متهم در یک فرصت مناسب به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ فتحی زاده با بیان این که متهم از اوباش سابقه دار منطقه میانجاده است، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کمری و 14 قبضه سلاح سرد اعم از شمشیر و قمه و .. کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی یادآور شد: پلیس همه اوباش سابقه دار را زیر نظر دارد و در صورت ارتکاب جرم توسط آن ها سریع وارد عمل شده و آن ها را دستگیر می کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول