اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مطالبه ستاد احیای امر به معروف استان از کل آب و فاضلاب/ آب را قطع نکنید، در صورت اجبار باید به موقع اطلاع‌رسانی شود

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل آب‌و‌فاضلاب آذربایجان‌شرقی خواستار جلوگیری از قطعی آب محلات تبریز و درصورت ضرورت قطع، خواستار اطلاع‌رسانی به موقع از طریق رسانه‌های جمعی شد.

مطالبه ستاد احیای امر به معروف استان از کل آب و فاضلاب/ آب را قطع نکنید، در صورت اجبار باید به موقع اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزٰ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در راستای وظیفه مطالبه‌گری از مسوولان و در پی قطعی مکرر آب مناطق مختلف تبریز در دو هفته گذشته، در این نامه خطاب به مهندس ایمانلو آورده است: با وجود اطلاع‌رسانی‌های حضرتعالی در خصوص دلایل قطعی‌های مکرر به‌ دلیل افت فشار و تعمیرات خطوط، از طرف همشهریان عزیز از حضرتعالی و همکاران محترم خواهشمندیم با ادامه تلاش مکرر، امکان قطعی‌ها در روزهای باقی‌مانده تابستان منتفی گردد.

در این نامه افزوده شده است: از حضرتعالی خواهشمندیم نسبت به اطلاع‌رسانی به‌ موقع و باجزئیات (نام دقیق محلات و ساعات قطعی) از طریق رسانه‌های جمعی اعم از بخش‌های خبری صداوسیما، روزنامه‌ها و وبسایت‌های خبری و نیز کانال‌ها و صفحات شبکه‌های مجازی اقدام گردد تا مشکلات شهروندان به حداقل ممکن برسد.

در این نامه تاکید شده است: دوستان شما در ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر متعهدند تا نسبت به فرهنگ‌سازی در خصوص صرفه‌جویی مصرف آب و مصرف بهینه در ایامی که بیماری کرونا دامنگیر شهرها و روستاهای ماست و بالاترین حد استهصال از منابع آبی موجود ادامه دارد، اقدام وافر کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول