اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مستند شهر جهانی سفال ساخته شد

شهردار لالجین گفت: مستند شهر جهانی سفال با عنوان «دیار ماندگار» ساخته شد.

مستند شهر جهانی سفال ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آماده شدن مستند شهر جهانی سفال خبر داد و اظهار کرد: در راستای معرفی توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها، قابلیت‌های شهر جهانی سفال و منطقه لالجین این مستند ساخته شد.

وی افزود: در این مستند سعی شد گردشگری لالجین موقعیت جغرافیایی، تاریخچه، ابنیه تاریخی، مناظر طبیعی، اماکن متبرکه و مذهبی، صنایع‌دستی، اشتغال، مردم‌شناسی، المان‌های شهری، بوستان‌ها، مراکز رفاهی و کشاورزی به همه هموطنان کشورمان و دیگر کشورها از طریق شبکه‌های ملی و برون مرزی معرفی شود.

شهردار لالجین بیان کرد: این مجموعه در قالب «دیار ماندگار» از شبکه دو، افق، آموزش‌ و مستند کوتاه جهانی جام جم و آنونس تلویزیونی «اینجا ایران است»، شبکه‌های نسیم، آی فیلم فارسی، عربی، انگلیسی و نماهنگ تلویزیونی ایران ما، از شبکه‌های افق، خبر، تماشا و جام جم پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه توسط موسسه فیلم‌سازی سیمانمای ماندگار ساخته شده است افزود: امیدواریم با ساخت و پخش این مجموعه بتوانیم لالجین را بیش از پیش به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول