اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هماهنگی‌ها بر تثبیت قیمت نان در حال انجام است

استاندار خوزستان گفت: در رابطه با بحث تضمین قیمت نان و تثبیت در این زمینه و انجام ذخایر لازم در انبارهای استان هماهنگی‌ها انجام شده و تصمیمات لازم نیز در این راستا اتخاذ شده است.

هماهنگی‌ها بر تثبیت قیمت نان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه برای سومین بار در سال جاری و در رابطه با بحث‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مواردی از جمله هماهنگی بین دستگاه‌های متولی این امر و رصد مشکلات استان را درنظر داریم تا اگر نیاز به تمهیداتی در راستای کاهش مشکلات مردم بود توافق شود.

استاندار خوزستان ضمن تاکید بر برخورد و مبارزه با ورود کالاهای ممنوعه و قاچاق عنوان کرد: هماهنگی‌هایی در این راستا در شورا در حال انجام است و تعزیرات نیز در این مدت فعالیت خوبی داشته است.

وی افزود: عمده پرونده‌ها توسط تعزیرات تعیین تکلیف شده است و تعداد پرونده‌هایی که در حال حاضر در دست بررسی است به حداقل رسیده که نشان از فعالیت این اداره‌کل دارد.

شریعتی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در جهت تسهیل شرایط و بهبود معیشت و کاهش زدوخوردهای مالی که باعث رونق در استان شود شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی کمک‌های خود را انجام دهد.

وی افزود: در رابطه با بحث تضمین نان و تثبیت در این زمینه و انجام ذخایر لازم در انبارهای استان هماهنگی‌ها انجام شده و تصمیمات لازم نیز در این راستا اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول