اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برخورد قضایی در انتظار تولیدات مصالح ساختمانی فاقد استاندارد

مدیرکل سازمان استاندارد البرز گفت: واحدهای تولیدی که نسبت به استانداردسازی محصولات خود، بی‌توجهی کنند و تولیدات فاقد استاندارد را روانه بازار مصرف کنند، پس از طی مراحلی اعم از تذکر، اخطار، تعهد و غیره، به مراجع قضایی ذیربط معرفی خواهند شد.

برخورد قضایی در انتظار تولیدات مصالح ساختمانی فاقد استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتانه شکرالهی، مدیر کل استاندارد استان البرز،گفت: هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی فاقد مجوز استاندارد و بی‌کیفیت، نقض حقوق مصرف کنندگان است، که در این راستا، با توجه به اهمیت موضوع استانداردسازی مصالح ساختمانی‌ و رابطه آن با سلامت و ایمنی مردم، از تولید محصولات بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و بی کیفیت در استان، جلوگیری شده  و بازار برای عرضه و فروش این گونه محصولات نا امن خواهد شد.

شکرالهی، یادآورشد: براساس قانون، واحدهای تولیدی که نسبت به استانداردسازی محصولات خود، بی‌توجهی کنند و تولیدات فاقد استاندارد را روانه بازار مصرف کنند، پس از طی مراحلی اعم از تذکر، اخطار، تعهد و غیره، به مراجع قضایی ذیربط معرفی خواهند شد.

وی، افزود: در حوزه کیفیت مصالح ساختمانی، کارشناسان استاندارد، در حیطه وظایف نظارتی خود با جدیت تمام با متخلفان‌ و تولیدکنندگان محصولات بدون پروانه کاربردعلامت استاندارد و بی کیفیت، در چارچوب قوانین و ضوابط سازمان ملی استاندارد ایران،  برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول