اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستان مهربان طلاب و دانشجویان اهوازی یاریگر خانواده‌های نیازمند

در این روزها طلاب و دانشجویان اهوازی در قالب گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان در روستای دب هردان از توابع کلانشهر اهواز توزیع کردند.

دستان مهربان طلاب و دانشجویان اهوازی یاریگر خانواده‌های نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این روزهای کرونایی که کسب و کار مردم به ویژه قشر نیازمند در مناطق محروم دچار مشکل شده، هنوز دل‌های پاک و دستان مهربانی هست که یاری‌رسان آن‌ها باشد، در این روزها طلاب و دانشجویان اهوازی در قالب گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان در روستای دب هردان از توابع کلانشهر اهواز توزیع کردند.

این بسته‌های کمک معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، مواد شوینده و وسایل بهداشتی از قبیل الکل و ماسک بوده که شب گذشته بین خانواده های نیازمند پخش شد.

 

احمد شجیرات در حاشیه این برنامه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص رزمایش کمک های مومنانه و حمایت از نیازمندان در ایام کرونا، این گروه جهادی اقدام به توزیع بسته های کمک معیشتی در مناطق کم برخوردار حومه اهواز کرد.

مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) افزود: اولین مرحله توزیع بسته‌های کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) بود که ۳۰ بسته غذایی در منطقه عین دو اهواز گردید. مرحله دوم نیز در روز شهادت امام علی(ع) بود که ۳۶ بسته کمک معیشتی در منطقه آل صافی و گلسرخی توزیع شد.

 

وی گفت: مرحله سوم توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط این گروه جهادی در منطقه قلعه چنعان انجام شد که در آنجا ۸۰ بسته غذایی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مرحله چهارم این کمک های مومنانه نیز به مناسبت میلاد امام رضا(ع) با توزیع ۴۰ بسته کمک معیشتی در روستای دب هردان انجام شد.

 

شجیرات در پایان گفت: از جمله کارهای مهم این گروه جهادی در ایام شیوع بیماری کرونا، راه اندازی کارگاه دوخت ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق کم برخوردار اهواز بود.


 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول