اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

هشدار در مورد ناایمن بودن مجتمع تجاری بهار و چهل‌ستون در پایتخت

شورایار منطقه 7 تهران ضمن هشدار در مورد ناایمن بودن مجتمع تجاری بهار و چهل‌ستون گفت:‌ ایمن‌سازی این 2 مجتمع باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

هشدار در مورد ناایمن بودن مجتمع تجاری بهار و چهل‌ستون در پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو موسوی شورایار منطقه 7 امروز با حضور در صحن شورای شهر درباره چالش‌ها و مشکلات این منطقه توضیحاتی را ارائه داد و اعضای شورا نیز سؤالات و نظراتی در مورد چالش‌های شهروندان در این منطقه مطرح کردند.

موسوی درباره مشکلات اساسی منطقه گفت: وجود مجتمع تیراژه 2، حذف بسته‌های تشویقی ساخت و ساز بافت فرسوده، کمبود سوله بحران و میدان تره‌بار همچنین ناایمن بودن مجتمع‌های بهار و چهل‌ستون از دغدغه‌های اصلی شهروندان در حوزه شهری منطقه 7 است.

وی گفت:‌ایجاد دیوارها صوتی، شناسایی و ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن و فرسوده، اعمال مجدد بسته‌های تشویقی و تعیین سرانه عمومی از جمله اقداماتی است که باید در این منطقه صورت گیرد.

این عضو شورایار منطقه 7 از به انجام ضدعفونی و گندزدایی معابر و کوچه‌های این منطقه اشاره کرد و گفت:‌ ایجاد کارگاه تولید ماسک با مشارکت بانوان و تعطیلی پیمانکار بازیافت در سطح منطقه جهت جلوگیری از شیوع کرونا و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان از جمله اقداماتی بوده که شورایاران با همکاری مردم انجام داده‌اند.

وی به فریز شدن املاک موجود در ضلع غربی مصلا و ممنوعیت صدور پروانه ساختمانی و تعمیرات اساسی در این محدوده اشاره کرد و گفت:‌تعیین تکلیف املاک موجود اعم از تملک یا خارج شدن از طرح برای املاک خیابان پاکستان امری ضروری است و شهروندان درخواست حل این معضل را دارند.

این عضو شورایار منطقه 7 گفت:‌همچنین قرار گرفتن مسیل در بافت مسکونی به طول یک کیلومتر از جمله چالش‌های دیگر شهروندان در محدوده زرین‌گلاب است که تخصیص ردیف بودجه و تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تغییر مسیر کانال از بافت مسکونی به موازات بزرگراه رسالت و اتصال آن به کانال شهید صیاد شیرازی باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول