اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ارتقای ایمنی محور قلعه‌گنج - جاسک در جنوب کرمان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آغاز عملیات ماسه آسفالت محور قلعه‌گنج - جاسک با هدف ارتفای ایمنی این محور و تردد ایمن‌تر خبر داد.

ارتقای ایمنی محور قلعه‌گنج - جاسک در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، احسان شاهرخی اظهار داشت: محور قلعه‌گنج به جاسک که ۲۸۰ کیلومتر طول دارد یکی از محورهای پراهمیت در توسعه شهرستان قلعه‌گنج و جنوب استان کرمان است که انجام چندین طرح راهداری برای ارتقای ایمنی در این محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: این محور ضمن از بن‌بست در آوردن شهرستان قلعه‌گنج جنوب استان کرمان را به سواحل مکران وصل و زمینه توسعه منطقه را چند برابر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انجام اقدامات ایمنی در این محور، تعمیر ابنیه آسیب دیده از سیل و خط کشی محور از دیگر طرح‌های راهداری جهت ارتقای ایمنی تردد در این محور است، خاطرنشان کرد: در فاز اول بیش از ۱۵ کیلومتر از محور قلعه گنج - جاسک عملیات ماسه آسفالت آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/80032/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول