اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف بیش از ۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی، از کشف ۱۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح‌ عملیاتی دو هفته‌ای پلیس استان مرکزی خبر داد.

کشف بیش از ۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: امروزه کشور نیازمند فعالیت‌های اقتصادی سالم، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری مطمئن است که این مهم نیازمند شرایط و فضایی است که در آن سرمایه‌گذاری، تولید و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنیت و آرامش بر آن حاکم باشد.

وی یکی از ابزارها و حربه‌های پیچیده دشمنان در ایجاد خلل در سیاست‌ها، برنامه‌ها و نگرش‌های اصولی نظام را برنامه‌ریزی در عرضه کالای قاچاق خواند و افزود: در مقابله با این توطئه‌های دشمنان، نیروی انتظامی تلاش کرده با تمام توان به مقابله با این معضل اقتصادی ـــــــ اجتماعی پرداخته و تمامی سیاست‌های ابلاغی را در سایه توجه به فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) با جدیت و دقت هر چه بیشتر اجرایی کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به کشف ۱۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح‌ عملیاتی دو هفته‌ای پلیس استان مرکزی اظهار داشت: طی این طرح عملیاتی، ۴۷ نفر قاچاقچی دستگیر و تعداد ۲۴ دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شده است.

مفخمی شهرستانی با تأکید بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در تدوین طرح‌های مختلف عملیاتی یادآور شد: در سه‌ماهه نخست امسال نیز ۳۲۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات‌های پلیس استان کشف شد که این میزان کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۶۲ درصدی داشت.

وی با تأکید بر تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ضرورت بسیج تمامی امکانات و ضرورت ریشه‌یابی عملی در مبارزه هدفمند با پدیده نابهنجار قاچاق کالا و ارز در جامعه افزود: پلیس همچون گذشته با افرادی که بخواهند با سودجویی و سوءاستفاده از نوسانات بازار اقتصادی به اقتصاد ملی و معیشت مردم ضربه بزنند، مقابله جدی کرده و هرگز به آنها اجازه تعدی به حریم اقتصادی مردم را نخواهد داد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول