اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تولیت آستان قدس رضوی عروج‌ شهادت‌گونه «مصطفی اخلاقی» را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، عروج شهادت گونه «مصطفی اخلاقی» فعال جبهه فرهنگی و رسانه‌ای استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

تولیت آستان قدس رضوی عروج‌ شهادت‌گونه «مصطفی اخلاقی» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی پس از شهادت مصطفی اخلاقی با صدور پیامی، عروج این فعال فرهنگی و رسانه‌ای استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

مشروح این پیام به شرح زیر است:

«إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَ جَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ (بقره/218)

مجاهدت در راه حق، تحفه ای است از حضرت پروردگار و  نصیب آنانی خواهد شد که دل را به درگاه ربوبی سپرده و عمر خویش را در مسیر رضای حضرتش مصروف می دارند. اینان پاداشی جز شهادت نخواهند داشت تا در بزم عاشقان، از شهدِ شهودِ شهادت ذائقه جان را لبریز نمایند.

به فرموده پیامبر خوبی ها (ص) «هرکسی بر دوستی آل محمد بمیرد شهید مرده است» و چه محبتی بالاتر از خدمت به درگاه حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا(ع).

ردای نوکری و خدمت گزاری آن حضرت، افتخاری است که نشان از دلباختگی به محبوب خویش دارد و تقدیم جان در مسیر خادمی حضرتش، منتهای این عاشقی است. جوان امام رضایی مصطفی اخلاقی، نمونه ای درخشان از مجاهدانی بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب گام در مسیر جهاد فرهنگی گذاشته و در این مسیر نورانی و در راه نشر معارف رضوی و در زاد روز مولا و مقتدایش و در راه خدمت به آن حضرت و همراهی با کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک علی بن الموسی الرضا (ع) بذل جان نمود و اینک به دیدار امامش شتافته است.

 گرچه او به سر منزل مقصود رسیده است لیکن فقدان آن عزیز داغی است بر جبهه حق و ولایت در استان کرمانشاه که چنین مجاهدی اخلاق مدار و تلاشگر را از دست داده است.

عروج شهادت گونه این مجاهد فی سبیل الله را به عموم مردم ولایتمدار و شیفتگان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)  در استان کرمانشاه تسلیت گفته و مجاورت روح این عزیز سفر کرده را با شهیدان و امام شهدا از خداوند منان مسئلت داریم. 

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی»

انتهای پیام/ح/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول