اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وزیر راه و شهرسازی: راه‌آهن چابهار ــ زاهدان معاهدات منطقه‌ای را تقویت می‌کند

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه راه‌آهن چابهار ــ زاهدان یکی از محورهای اصلی کریدور شمال ــ جنوب است که تنها بندر اقیانوسی ما را به شبکه ریلی کشور متصل و معاهدات منطقه‌ای به‌خصوص معاهده سه‌جانبه ایران، افغانستان و هندوستان را تقویت می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی:  راه‌آهن چابهار ــ زاهدان معاهدات منطقه‌ای را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، دقایقی پیش محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت در آیین آغاز ریل‌گذاری راه‌آهن زاهدان-چابهار وارد فرودگاه زاهدان شد.

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: پروژه راه‌آهن چابهار ــ زاهدان یکی از محورهای اصلی کریدور شمال ــ جنوب است که تنها بندر اقیانوسی ما را به شبکه ریلی کشور متصل و معاهدات منطقه‌ای به‌خصوص معاهده سه‌جانبه ایران، افغانستان و هندوستان را تقویت می‌کند.

محمد اسلامی با بیان اینکه شبکه ریلی و اتصال به منطقه سیستان و مرز میلک در دست برنامه است گفت: یک قطعه به مسیر زابل شروع شده است و امیدواریم با اجرای این پروژه‌های کلیدی در محور شرق شکوفایی اقتصادی با توسعه زیربنایی حمل‌ونقل سریع‌تر به دست آید.

 در این سفر خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، عبدالهاشم حسن‌نیا، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سیدقاسم بی‌نیاز، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی نیز حضور دارند.

همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیاتی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز در این سفر وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

 انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول