اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف 240 کیلوگرم مواد مخدر طی 48 ساعت در کرمانشاه/ 6 نفر از اخلالگران بازار ارز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه،‌ از کشف 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 72 نفر از عوامل مرتبط خبر داد.

کشف 240 کیلوگرم مواد مخدر طی 48 ساعت در کرمانشاه/ 6 نفر از اخلالگران بازار ارز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (ظفر 3) در استان، اظهار داشت: این طرح با حضور تعدادی از پلیس‌های تخصصی مانند آگاهی، مبارزه با موادمخدر، امنیت عمومی و امنیت اقتصادی ظرف مدت 48 ساعت اخیر در نقاط مختلف استان از جمله کرمانشاه اجرا شد.

وی با اشاره به کشف 240 کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمده آن را تریاک تشکیل می‌دهد، افزود: 3 باند عمده تهیه و توزیع منهدم، 6 دستگاه خودرو توقیف و 27 واحد مسکونی و صنفی نیز در این راستا پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: 72 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، توزیع و حمل کنندگان و دیگر عوامل مرتبط با مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی در ادامه و با اشاره به انهدام چهار باند سرقت و دستگیری تعدادی سارق و مالخر توسط پلیس آگاهی، ادامه داد: کاراگاهان در این طرح 11 دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه تعداد زیادی قطعات خودرو نیز کشف کردند.

جاویدان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی نیز موفق به کشف 25 هزار و 500 لیتر سوخت و 6.5 میلیارد ریال کالای قاچاق که عمدتا لوازم خانگی و قطعات خودرو بود، شدند.

وی همچنین از دستگیری 6 نفر از اخلالگران بازار ارز و کشف مقدار زیادی ارز غیرمجاز و تقلبی به ارزش یک‌میلیارد و 460 میلیون ریال شدند.

جاویدان همچنین از 120 مورد سرکشی و نظارت بر کار اصناف توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: در این راستا 31 واحد متخلف پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، توقیف 33 دستگاه خودرو به خاطر ایجاد مزاحمت، اخلال و مسائل اخلاقی را از دیگر اقدامات انجام شده پلیس امنیت عمومی اعلام کرد و گفت: در این طرح، همچنین هشت قبضه سلاح کشف شد.

جاویدان در پایان از دستگیری 17 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: این افراد شامل اراذل و اوباش و عوامل تیراندازی بوده اند که تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول