اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

اراده‌ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اراده‌ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد، گفت: قطعی شدن ماندگاری روسای قوا تا پایان دوره خود، محیط را برای افسار گسیختگی مسئولین فراهم کرده است.

اراده‌ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نوسانات بازار ارز و سکه و همچنین قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: اراده‌ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد.

وی افزود: هرچند تورم ۲۰ درصدی سالیانه و حداقل ۴ برابری پایان دوره های ریاست جمهوری در کشور نهادینه شده است اغلب حاضرین در دولت بدلایل مختلفی از قبیل منافع شخصی و گروهی در ساماندهی اوضاع اقتصادی به نفع مردم و در جهت منویات رهبرمعظم انقلاب حرکت درستی را انجام نداده اند.

کیهانیان می‌گوید: از سوی دیگر قطعی شدن ماندگاری روسای قوا تا پایان دوره خود و عدم برخورد مناسب در قبال ضعف‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی و از سوی دیگر تحت الشعاع قرار گرفتن مطالبه گری مردم با اغتشاش و فتنه محیط را برای افسار گسیختگی مسئولین فراهم کرده است. جلوی ضرر هر زمانی در هر شرایطی گرفته شود منفعت است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاکنون تعامل بین مجلس و دولت به صورت تبانی و رانت ظهور و بروز داشته اشت و اگر مجلس یازدهم بخواهد تعامل کند باید در جهت اصلاح امور و قانونمند کردن گردش اقتصادی و افزایش ظرفیتهای داخلی، تخصیص مالیات بر ثروت انباشته نسبت به ایجاد توازن اقتصادی و جلوگیری از تشکیل تراست‌ها و کارتل‌های اقتصادی و سیاسی بکوشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول