اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح دو پروژه ورزشی در تویسرکان

سرپرست اداره ورزش و جوانان تویسرکان از افتتاح دو پروژه زمین چمن مصنوعی و خانه رزمی این شهرستان در هفته تربیت بدنی خبر داد.

افتتاح دو پروژه ورزشی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محسن شایسته بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۴۸ هیات ورزشی در این شهرستان اظهار کرد: ۳ هزار و ۳۹۷ ورزشکار در اداره ورزش و جوانان تویسرکان به صورت سازمان‌یافته فعال هستند.

وی با اشاره به اخذ اعتبارنامه طی دو سال گذشته برای ۶ سمن در سطح شهرستان افزود: راه‌اندازی دو سازمان مردم‌نهاد را در حال حاضر در دست اقدام داریم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با اشاره به اجرای طرح «هر روستا یک سمن» طبق تاکید استاندار، از اقدام ۲۰ روستای تویسرکان برای اجرای این طرح در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: تلاش داریم طبق یک برنامه مدون طرح هر روستا یک سمن را در ۳۰ روستای شهرستان اجرا کنیم.

وی تعداد مکان‌های ورزشی شهرستان را ۳۰ مورد عنوان کرد و گفت: سرانه ورزشی به ازای هر نفر در شهرستان حدود ۸۰ سانتیمتر مربع است که ۵۶ سانتیمتر آن شامل فضاهای روباز می‌شود.

شایسته با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با ادارات هلال احمر و نیروی انتظامی در راستای توسعه ورزش و جوانان از تجهیز ۱۰ خانه ورزشی روستایی در سال جاری  در روستاهای با جمعیت بالا خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹ خانه ورزشی در روستاهای شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات، اعزام و میزبانی مسابقات تقریبا در سطح شهرستان لغو شد از برگزاری مسابقات ورزشی در بین همه ورزشکاران از طریق فضای مجازی خبر داد و یادآور شد: این مسابقات همزمان با «روز تویسرکان» به مدت یک ماه توسط اداره ورزش برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در این برنامه رقابتی شرکت کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان تویسرکان درباره پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب‌دیده از کرونا با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی با نرخ ۱۲ درصد سود به باشگاه‌ها و مربی بیمه شده آن‌ها افزود: باشگاه‌هایی که نتوانستند مربیان خود را بیمه کنند تسهیلات 8 میلیون تومان به کارفرما و ۶ میلیون تومان به مربی اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ مربی و داور و ۱۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام و چهار باشگاه فوتبال، فوتسال و... برای دریافت تسهیلات خاص آسیب‌دیدگان کرونا ثبت نام کردند گفت: پیش‌بینی می‌شود که ۷۵ درصد از افراد ثبت نام شده در شهرستان تسهیلات را دریافت کنند.  

شایسته از قول مساعد بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی خانه رزمی  شهرستان و زمین چمن شهر فرسفج در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: هم اکنون این دو پروژه از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول