اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۸۸ درصد نانوایی‌های مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند

فرماندار مشهد گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بررسی‌های انجام شده نشان داده است که بیش از ۸۸ درصد از نانوایی‌ها در شهرستان مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

۸۸ درصد نانوایی‌های مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی در نشست رسانه‌ای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: بر اساس آخرین گزارشات ستاد مقابله با کرونای شهرستان مشهد۸۰ درصد ادارات، اقدامات مراقبتی، بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری را رعایت می‌کنند.

فرماندار مشهد افزود: طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون ۹۷ درصد از مسافران قطار شهری مشهد پروتکل استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه اتوبوسرانی نیز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد قابل قبولی اجرا می‌شود.

هاشمی با اشاره به نظارت‌های مستمر بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مراکز پرخطر شهرستان مشهد ادامه داد:  نظارت بر هزار و ۵۰۰ مسجد، ۵۷ مرکز نگهداری سالمندان و معلولان، جایگاه‌های پمب بنزین و گاز، خبازی‌ها و فعالیت کارکنان و کارمندان ادارات و سایر مراکز شغلی به‌طور جد دنبال می‌شود.

فرماندار مشهد گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بررسی‌های انجام شده نشان داده است که بیش از ۸۸ درصد از نانوایی‌ها در شهرستان مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند. 

هاشمی افزود: از ۱۰ هزار و ۴۰۰ بازدید انجام شده از نانوایی‌های مشهد، ۱۹۰ مورد از آن‌ها که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند تذکر گرفته‌ و تعدادی هم تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از ادارات و مؤسسات در مشهد مانند شرکت‌های آب و فاضلاب، بهزیستی و اداره کار پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی اجرا می‌کنند اما برخی از نهادها که اسامی آن‌ها محفوظ است، به‌خاطر رعایت نکردن پروتکل‌هایی مانند استفاده از ماسک توسط کارکنانشان و هم‌چنین ارباب رجوع تذکر گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 70051/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول