اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر 25 نماینده به وزیر اقتصاد در مورد افزایش صوری سرمایه شرکت‌ها در بورس

تعداد 25 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار نظارت بر بورس و برخورد با افزایش صوری سرمایه توسط بعضی شرکت‌ها شدند.

تذکر 25 نماینده به وزیر اقتصاد در مورد افزایش صوری سرمایه شرکت‌ها در بورس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 18 تیر 99) توسط روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است. 

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک به وزیر جهاد کشاورزی، لزوم رسیدگی به وضعیت و مشکلات کشاورزان را متذکر شد. 

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک به وزیر آموزش و پرورش، لزوم نظارت بر صندوق فرهنگیان را متذکر شد. 

احمد راستین نماینده مردم شهر کرد در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار لزوم برنامه‌ریزی برای حفظ حریم اخلاق و معنویت در فضای مجازی شد. 

قدرت‌الله حمزه نماینده مردم اردل و فارسان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار خرید محصولات کشاورزی در زمان مناسب شد. 

مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار نظارت بر بازار مسکن شد. 

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز به اتفاق 43 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر آموزش و پرروش خواستار تعیین تکلیف استخدام معلمین حق‌التدریسی مشمول تبصره 10 ماده 17 قانون مصوب سال 97، در سال جاری شدند. 

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز به اتفاق 24 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار نظارت بر بورس و برخورد با افزایش صوری سرمایه توسط بعضی شرکت‌ها شدند. 

مهدی عسگری نماینده مردم کرج در تذکری به زیر راه و شهرسازی خواستار درنظر گرفتن نرخ مالیاتی مناسب و بازدارنده برای مسکن‌های خالی و کنترل بازار مسکن شد. 

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به تورم و گرانی در بازار مسکن شد. 

رضا آریان پور نماینده مردم کلاله در تذکری به رئیس‌جمهور و وزرای آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین شد. 

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه خواستار قاطعیت و برخورد جدی با گستاخی دولت‌های اروپایی در خصوص خروج از برجام و پرهیز از مسامحه در سیاست خارجی شد.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزرای اطلاعات و اقتصاد درباره طولانی بودن فرایند صدور مجوز ترخیص کالا از سوی وزارت صمت و بانک مرکزی و ناهماهنگی شدید بین این دو دستگاه در صدور مجوز ترخیص کالا تذکر داد. 

علی علیزاده نماینده مردم مراغه به وزیر بهداشت لزوم جلوگیری از اجتماعات تحت عناوین آزمون‌های کشوری در شرایط وضعیت قرمز کرونا را متذکر شد. 

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار اتخاذ تدابیر مناسب در حمایت از حقوق شهروندان ایرانی خارج از کشور و تأمین منافع جمهوری اسلامی ایران شد. 

حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توجه مطلوب به بیمه کارگران ساختمانی و جلوگیری از تضییع حقوق آنها شد. 

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در معرفی وزیر صمت با توجه به بازار آشفته خودرو، لوازم خانگی و سایر کالاها شد. 

سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار استفاده عملی و اجرایی از نظر کارشناسان اقتصادی جهت تثبیت قیمت ارز شد. 

احمد راستینی نماینده مردم شهرکرد در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تهیه مسکن موقت رایگان برای زوجین جوان براساس معرفی کمیته سامانه ازدواج در استان شد. 

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در تذکری به وزیر نیرو خواستار رسیدگی به وضعیت بی‌آبی در جنوب استان سیستان و بلوچستان شد.

محسن پیرهادی نماینده مردم تهران به رئیس‌جمهور لزوم تغییر رئیس سازمان استاندارد را متذکر شد.

احمد راستین نماینده مردم شهر کرد به وزیر اقتصاد لزوم انجام مسئولیت در قبال قانون تسهیل ازدواج جوانان را متذکر شد. 

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه به رئیس‌جمهور لزوم تجدیدنظر در خصوص حاکمیت دلار بر تجارت کشور و تأثیر منفی افزایش قیمت دلار و عدم کنترل تأثیر آن بر قیمت‌ها را متذکر شد. 

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در تذکری به وزیر کشور خواستار قرنطینه استان هرمزگان و کنترل تردد و تعطیلی بازارهای سرپوشیده و جلوگیری از تجمعات با توجه به شیوع ویروس کرونا شد. 

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک به وزیر اقتصاد لروزم برنامه‌ریزی و کنترل بازار آشفته قیمت ارز را متذکر شد. 

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به اتفاق 17 نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد لزوم نظارت بر سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات و رؤسا و نیز لزوم رسیدگی به مناطق آزاد اقتصادی در جهت جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و توسعه صادرات و به وزیر جهاد کشاورزی نیز لزوم برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های پیش‌ روی تأمین غذای سالم را متذکر شدند

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در تذکر به رئیس‌جمهور خواستار اقدام لازم درباره رسیدن بهای دلار به 20 هزار تومان شد. 

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت به رئیس‌جمهور لزوم اقدام درباره افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به وزیر نیرو لزوم رسیدگی به برق استان گیلان و به خصوص شهرستان رشت را متذکر شد. 

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل به رئیس‌جمهور به خاطر عدم نظارت دولت بر قیمت مایحتاج ضروری مردم و همچنین لوازم خانگی در بازار تذکر داد. 

سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در تذکر به رئیس‌جمهور خواستار کنترل تورم کمرشکن شد. 

مالک شریعت نماینده مردم تهران به اتفاق 15 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر نفت، خواستار برخورد با انشعابات غیرمجاز پیمانکار شرکت نفت خوزستان از آب روستایی شدند.

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت به وزیر دادگستری لزوم رعایت اخلاق و حرمت مراجعین توسط قضات استان گیلان از جمله شهرستان رشت را متذکر شد. 

سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اقدام درباره تورم 45 درصدی به ویژه گرانی اخیر مسکن و مصالح آن شد و به وزیر کشور درباره عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح و بازنشستگان تأمین اجتماعی با کارمندان رسمی کشوری تذکر داد. 

علیرضا سلیمی نماینده محلات به رئیس جمهور پیرامون عدم اتخاذ تدابیر لازم در بازار ارز، مسکن و سکه تذکر داد.

احمدحسین فلاحی، روح‌الله ایزدخواه، علی خزریان، کیومرث سرمدی نمایندگان همدان، تهران و اسدآباد به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم تصویب یا احیای قانون ممنوعیت افزایش بیش از 10 درصدی قیمت‌ها در هر سال را متذکر شدند. 

ذبیح‌الله اعظمی نماینده مردم جیرفت در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تخصیص بهداشت برای کنترل بیماران کرونایی در جنوب استان کرمان شد. 

پرویز اوسطی نماینده مردم قروه به اتفاق 35 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر نفت خواستار بازنگری در سهمیه سوخت بخش کشاورزی هر شهرستان متناسب با الگوی کشت شدند. 

احمد راستین نماینده مردم شهرکرد به رئیس‌جمهور لزوم محاسبه بازپرداخت تسهیلات ارزی واحدهای تولیدی براساس نرخ ارز در زمان گشایش اعتبار را متذکر شد. 

زهره السادات لاجوردی، روح‌الله متفکر آزاد، زهرا شیخی مبارکه، حسینعلی حاجی دلیگانی، سیدمصطفی آقامیرسلیم، روح‌الله ایزدخواه، فاطمه قاسمپور، علی‌اصغر عنابستانی، بهروز محبی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان تهران، تبریز، مبارکه، شاهین‌شهر، تهران، سبزوار و قزوین به رئیس‌جمهور درباره انتصاب فرد رد صلاحیت‌شده (خانم ملاوردی) در شورای فرهنگی اجتماعی زنان تذکر دادند.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد به اتفاق 46 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت حقوق معوقه هفت ماهه معلمان مدارس حمایتی شدند. 

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار رسیدگی به بی‌نظمی شش ماهه مرزهای اقتصادی کشور و گمرک شد. 

رضا آریان پور نماینده مرم کلاله به اتفاق 11 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون و کار و رفاه اجتماعی خواستار حمایت از بیمارستان‌ها و پرسنل بهداشتی درمانی به ویژه در بخش‌های درگیر با کرونا شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول